اینفینیتی 2017 Q50 با تغییرات جزئی در نمایشگاه خودرو پاریس رونمایی شد

جمعه ۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
شرکت خودروسازی اینفینیتی از نسخه‌ی ۲۰۱۷ سدان Q50 در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۶ رونمایی کرد.
تبلیغات

عرضه‌ی سدان Q50 اینفینیتی به بازار از سال ۲۰۱۴ همواره با شرایط دشواری همراه بوده است. در ابتدا وجود نقص در سیستم فرمان Drive-by-Wire این خودرو مطرح شد، سپس اینفینیتی وعده‌ی عرضه‌ی نسخه‌ای قدرتمند از خودروی یاد شده با پیشرانه‌‌ای یکسان با نمونه‌ی به کار رفته در Nissan GT-R داد، اما بعدها تولید انبوه این نسخه منتفی شد. با این همه، Q50‌ کماکان گزینه‌ای مناسب در دسته‌ی سدان‌های اسپرت و لوکس محسوب می‌شود و مدل ۲۰۱۷ این خودرو نیز تغییراتی جزئی را به خود دیده است.

اینفینیتی q50

از جمله‌ی این تغییرات می‌توان به اضافه شدن گزینه‌های بیشتر به لیست رنگ‌‌های نمای خارجی خودرو اشاره کرد. یکی از این رنگ‌های جدید Dynamic Sunstone Red‌ نام دارد. این رنگ با به کارگیری مجموعه‌ای از تکنیک‌های خاص جهت دستیابی به رنگی عمیق و درخشان، حاصل شده‌ است. علاوه‌بر این مدل Red Sport 400 از این خودرو با محفظه‌ی صفحه‌‌ی ترمزی به رنگ قرمز عرضه خواهد شد.

اما در نمای داخلی خودرو، خریداران امکان سفارش بسته‌ی طراح برای کابین آن را دارند، این بسته رنگ‌های خاصی را به چرم نیمه آنیلین به کار رفته در نمای داخلی، اضافه می‌کند. علاوه‌بر این بسته‌ی یاد شده مواردی همچون روکش چوبی تیره، نوارهای با رنگ کروم تیره در داشبورد و سسقف مشکی را به نمای داخلی Q50 اضافه می‌کند. اینفینیتی همچنین در این خودرو سیستم صوتی ۱۳ اسپیکری جدید Bose را به کار گرفته است.

اینفینیتی q50

اما تغییری در سیستم انتقال قدرت Q50 جدید اعمال نشده است. این سیستم در مدل ۲۰۱۶ این خودرو که شامل مدل Red Sport 400 و یک مدل ۳ لیتری می‌شود، استفاده شده بود. هر دو مدل Q50‌ از یک پیشرانه‌ی تویین-توربوشارژ ۳.۰ لیتری و ۶ سیلندر بهره می‌برند که به ترتیب در هر مدل توان‌های ۴۰۰ و ۳۰۰ اسب بخار را تولید می‌کند. همچنین یک پیشرانه‌ی ۳۶۰ اسب بخاری هیبریدی و یک نمونه‌ی ۲ لیتری ۲۰۸ اسب بخاری وجود دارد.

نسخه‌ی ۲۰۱۷ از سدان Q50 اینفینیتی اکنون در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۶ به نمایش گذاشته شده است. این خودرو در ادامه‌ی سال برای فروش روانه‌ی بازار خواهد شد.

تمام مطالب مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات