آیفون 7 اپل به جای خاکستری با رنگ مشکی براق عرضه می‌شود

یک‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
طبق شایعه‌های قبلی، شرکت اپل قصد دارد آیفون 7 و آیفون 7 پلاس خود را در رنگ سیاه معرفی کند؛ اما بر اساس گزارش تحلیلگر KGI، گوشی‌های هوشمند جدید اپل در رنگ piano black (سیاه ملایم) براق عرضه خواهند شد. زومیت را همراهی کنید.
تبلیغات

شمارش معکوس برای رونمایی از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل رو به اتمام بوده و در حالی که فقط حدود ۴ روز به مراسم رونمایی رسمی اپل در سن فرنسیسکو باقی مانده، اطلاعات جدیدی در مورد رنگ جدید اضافه شده به خانواده‌ی آیفون منتشر شده است.

مطابق با شایعه‌هایی که قبلا منتشر شده است، شرکت اپل در نظر دارد تا از رنگ سیاه در رنگ‌آمیزی آیفون ۷ استفاده کند. طبق گزارش مینگ‌چی کو (Ming-Chi Kuo)، تحلیلگر قابل اعتماد KGI،‌ آیفون 7 در رنگ piano black (سیاه ملایم) براق راهی بازار می‌شود.

طبق گزارش وب‌سایت 9to5Mac، رنگ پیانو بلک جایگزین رنگ خاکستری فضایی فعلی آیفون‌ها که به مدت چندین سال ارائه شده است، خواهد شد. شایعه‌های قبلی به جایگزینی رنگ آبی تیره با خاکستری اشاره داشتند، اما در گزارشی که امروز منتشر شده، هیچ اشاره‌ای به رنگ آبی نشده است. رنگ سیاه به طور اساسی رنگ جدیدی برای آیفون محسوب نمی‌شود و بعد از آیفون 5 سیاه رنگ که در سال 2012 معرفی شد، این رنگ به وسیله‌ی اپل مورد استفاده قرار نگرفته است.

آیفون 7/iphone 7

مبنی‌بر گزارش وب‌سایت 9to5Mac، مینگ‌چی کو اظهار کرده که طبق انتظار‌ها، آیفون 7 جدید مجهز به تراشه‌ی جدید A10 مبتنی‌بر معماری ARM خواهد بود. به علاوه‌ iPhone 7 دارای ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و iPhone 7 Plus از ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره خواهد برد. طبق گفته‌های وی، سه گزینه‌ی ذخیره‌سازی شامل ۳۲ گیگابایت، ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت برای آیفون ۷ اپل در نظر گرفته شده است. این گزارش به این معنی است که شایعه‌ی مبتنی‌بر وجود نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی از آیفون ۷ باطل شده است. هر دو دوربین پشتی آیفون ۷ پلاس دارای لنز ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه‌ی دید گسترده (wide angle) خواهند بود.

گفته می‌شود آیفون‌های جدید تا عمق ۱ متری و به مدت ۳۰ دقیقه زیر آب قابل استفاده است و بسته‌بندی آن‌ها دارای ایرپادهای لایتنینگ و مبدل لایتنینگ به جک صوتی هدفون خواهد بود. طبق یادداشت مینگ‌چی کو، جک صوتی ۳.۵ میلی متری هدفون از آیفون ۷ حذف خواهد شد.

به احتمال زیاد در روز رویداد رسمی رونمایی اپل از آیفون 7، شاهد انتشار سیستم عامل‌های iOS 10 ،macOS ،tvOS 10 و watchOS 3 برای عموم مردم خواهیم بود. علاوه‌بر آن، این شرکت ممکن است از اپل واچ جدید خود هم رونمایی کند. همچنین، عرضه‌ی مک‌بوک پرو جدید دور از تصور نیست؛ به گزارش بلومبرگ عرضه‌ی مک‌بوک پرو جدید به جای ماه سپتامبر از ماه اکتبر آغاز خواهد شد.

در روز رونمایی رسمی از آیفون ۷، شاهد چه تحولاتی خواهیم بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش دیدگاه وب‌سایت به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات