آلکاتل از ساعت هوشمند MoveTime در ایفا 2016 رونمایی کرد

شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگاه ایفا 2016 همچنان در حال برگزاری است و با اینکه شور و هیجان معرفی محصولات جدید همچون روزهای اولیه پا برجا نیست، ولی هنوز برخی از کمپانی‌ها از محصولات جدید خود رونمایی می‌کنند. امروز کمپانی آلکاتل از نسل جدید ساعت هوشمند خود به نام MoveTime رونمایی کرد که ۱۵۰ دلار قیمت دارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

آلکاتل از جمله کمپانی‌هایی است که در سبد محصولات خود، ساعت هوشمند را نیز جای داده است. این برند چند سال قبل اولین ساعت هوشمند خود موسوم به Alcatel Watch را با نسخه‌ای سفارشی‌شده از سیستم عامل خود رونمایی کرد. به نظر می‌رسد این کمپانی همچنان قصد دارد به این مسیر ادامه دهد. آلکاتل امروز در جریان رویداد ایفا ۲۰۱۶ از نسخه‌ی جدید ساعت هوشمند خود رونمایی کرد که بیشترین تغییر آن نسبت به نسل قبلی تغییرات ظاهری بوده است.

ساعت هوشمند MoveTime Wifi همچون نسخه‌ی قبلی از یک سیستم عامل ساده بهره می‌برد و حتی سیستم ضربان‌سنج اپتیکال آن نیز مانند نسل قبلی است، ولی برای برقراری ارتباط بهتر به فرکانس‌های رادیویی بی‌سیم نیز مجهز شده است. حتی اگر برخی نکات منحصربفرد بودن نسخه‌ی اصلی ساعت این برند در نسل جدید نادیده گرفته شده باشد، نکته‌ای که می‌تواند آلکاتل را به فروش این ساعت امیدوار کند، طراحی ظاهری این محصول است که نسبت به آلکاتل واچ تکامل‌ یافته‌تر به نظر می‌رسد.

این ساعت به یک نمایشگر ۱.۳۹ اینچی امولد با رزولوشن ۴۰۰ در ۴۰۰ پیکسل مجهز شده که پس زمینه‌ی تیره‌ی آن به زیبایی‌هایش افزوده است. البته باید در شرایط واقعی و زیر نور آفتاب ببینیم خوانایی صفحه‌ی این ساعت چگونه است. این ساعت از WiFi 802.aa b/g/n و بلوتوث ۴.۰ بهره می‌برد که می‌تواند در شرایط فعلی نظر بسیاری از کاربران را جلب کند. ساعت مووتایم آلکاتل از اسپیکر و میکروفون داخلی استفاده می‌کند که به لطف آنها می‌توانید هنگام صحبت کردن با ساعت از طریق گوشی خود مکالمه تلفنی برقرار کنید.

با اینکه سیستم عامل ساعت هوشمند مووتایم همچون نسل قبلی نسخه‌ی طراحی شده توسط آلکاتل است، ولی تلاش شده تا حداقل از نظر ظاهری بیشترین شباهت را به اندروید ور داشته باشد. این سیستم عامل از همان آیکن‌ها و رنگ‌بندی ساده بهره می‌برد و برای دیدن آیکن‌ها و توضیحات آنها باید به صورت عمودی و افقی اسکرول کنید.

ساعت هوشمند مووتایم وای‌فای را باید پرچمدار سری محصولات ئوشیدنی برند Move شامل Movaband، MoveTrack و MoveTrack & Talk (ساعت هوشمند مخصوص کودکان) بدانیم. این سری تا پایان ماه جاری وارد بازار اروپا می‌شوند. البته هنوز جزئیاتی از زمان عرضه و قیمت این سری ابزارهای پوشیدنی در بازار آمریکا مشخص نشده است.

با توجه به اینکه نسل اول ساعت هوشمند آلکاتل با قیمت ۱۵۰ دلار به فروش می‌رسید، گفته می‌شود ساعت هوشمند مووتایم نیز با قیمتی در همین حدود عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات