۴۷۰ شرکت برای الکامپ امسال پیش ثبت نام کردند

شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
نایب رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران با اشاره به استقبال خوب اهالی صنف از حضور در الکامپ امسال اعلام کرد که در مرحله‌ی پیش ثبت‌نام بیش از ۴۷۰ شرکت برای ۴۰ هزار متر فضای نمایشگاهی درخواست داده‌اند. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

باقر بحری، نایب رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران و سخنگوی کمیته اجرایی نمایشگاه الکامپ بیست و دوم در مورد برگزاری نمایشگاه ایران الکامپ ۲۰۱۶ اعلام کرد: «در مرحله‌ی پیش ثبت نام بیش از ۴۷۰ شرکت برای ۴۰ هزار متر فضای نمایشگاهی درخواست داده‌اند در حالی که هنوز ثبت‌نام بخش‌های دولتی و سالن دولت الکترونیک آغاز نشده است.»

بحری ادامه داد: «هنوز تقاضاهایی از سوی شرکت‌های جامانده از ثبت نام برای بازگشایی مجدد سایت به کمیته اجرایی ارسال می‌شود. تنها ۲۰ هزار متر فضای نمایشگاهی به الکامپ اختصاص داده شده است که نسبت به متراز ایده‌آل فضای بسیار محدودی داریم. این در حالی است که تاکنون دو برابر این فضا درخواست شرکت در نمایشگاه داشته‌ایم.»

نایب رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در مورد کیفیت برگزاری نمایشگاه گفت: «شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برای حضور در نمایشگاه الکامپ، نزدیک یک سال برنامه‌ریزی می‌کنند و برای حضور در این نمایشگاه هزینه‌های بسیاری خرج می‌کنند؛ بنابراین باید برایشان فرصتی فراهم شود تا بتوانند بیشترین بهره را از این هزینه و صرف وقت ببرند.»

نمایشگاه ایران الکامپ ۲۰۱۶ طی روزهای ۲۵ تا ۲۸ آذرماه ۱۳۹۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برای دومین بار متوالی برگزارکننده این رویداد بزرگ در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور است.

بنا‌بر وعده‌های مسئولان سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، قرار است در نمایشگاه امسال سازمان‌ها و شرکت‌های خارجی از برخی کشورها حضور پیدا کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات