مالکان سری XX فراری سرانجام می‌توانند خودروهای خود را به خانه ببرند

دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
افرادی که فراری‌های مدل XX را خریداری کرده‌اند تا پیش از این نمی‌توانستند خودروهای خود را به خانه ببرند و تنها در پیست‌های تایید شده‌ی فراری و زیر نظر مهندسان این شرکت امکان استفاده از خودروی خود را داشتند. اما بالاخره این امکان برای آن‌ها فراهم شده است و مالکان دیگر نیازی به گذاشتن خودروی خود در کارخانه ندارند. در ادامه همراه زومیت باشید.
تبلیغات

همه‌ی ما پیش از این شنیده بودیم که مالکان خوش شانس فراری‌های سری XX نمی‌توانند خودروی خود را با خود به خانه ببرند و این شرکت ایتالیایی آن‌ها را مجبور می‌کند تا خودروهای خود را در کارخانه بگذارند. اما این قضیه دیگر صحت ندارد.

فراری

بنجامین اسلاس مدیر اجرایی گوگل که وی و همسرش مالک دو دستگاه فراری مدل‌های 599XX Evoluzione و FXXK هستند در پستی که در اینستاگرام خود منتشر کرده است این راز را افشا کرده و گفته است که مالکان فراری‌های XX می‌توانند خودروی خود را هر کجا که بخواهند ببرند. وی همچنین گفته است که مالکان فراری‌های XX حتی می‌توانند خودروی خود را به هر مسابقه‌ای که توسط فراری برنامه‌ریزی نشده باشد نیز ببرند. 

فراری

به دنبال این خبر نشریه‌ی Road & Track با فراری تماس گرفت و فراری در ایمیلی تایید کرد که مالکان خودروهای XX آزادند تا خودروهای خود را به خانه ببرند. 

فراری

در این ایمیل فراری اعلام کرده است: 

بیشتر خودروها در دپارتمان Corse Client واقع در مارنللو قرار دارند ولی مالکان آن‌ها آزادند تا خودروی خود را با خود به خانه ببرند. با این حال هرگاه که مالکان بخواهند خودروی خود را به هر گونه رویداد یا تستی ببرند، خودرو حتما باید توسط تیمی از تکنسین‌های فراری بازدید شود. هر زمانی که خودرو به پیست برده شود، چه مسابقه از سوی فراری برگزار شده باشد و چه از سوی افراد شخصی، همواره یک مکانیک و یک تکنسین از فراری باید حضور داشته باشند. آن‌ها زمانی که خودرو به پیست وارد می‌شود به بررسی و بازدید کامل خودرو می‌پردازند.
فراری

با این خبر دیگر افسانه‌‌ها در مورد فراری XX از بین می‌روند.  

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات