DS در نسخه های ویژه و اسپرت عرضه می‌ شود

چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت خودروسازی DS قصد دارد تا از این پس تمامی محصولات خود را در تیپ Performance Line با طراحی ارتقا یافته به بازار عرضه کند که در بین دو تریم Elegance و Prestige رده‌بندی می‌شوند و قیمت آن ها از ۱۷ هزار و ۹۰۰ دلار آغاز می شود. در ادامه همراه زومیت باشید.
تبلیغات

شرکت خودروسازی DS رده‌ی جدیدی را به محصولاتش اضافه کرده است که از رنگ‌ها و مشخصه‌های ظاهری متمایزی بهره‌مند هستند. این تیپ و تریم جدید با نام Performance Line در مدل‌های DS 3، DS 3 کابریو، DS 4 و DS 5 قابل سفارش است. در این مدل‌ها از رنگ مشکی در دو حالت و رینگ‌هایی به رنگ مشکی براق استفاده شده است، همچنین امکان سفارش رنگ‌های بسیاری برای بدنه‌ی خودرو وجود دارد.

سیتروئن DS

این تیپ در محصولات DS در بین تیپ‌های فعلی آن‌ها یعنی الگانس و پرستیژ قرار می‌گیرد و قیمت آن برای مدل‌های 3، 4 و 5 به ترتیب معادل ۱۷ هزار و ۹۰۰ یورو، ۲۱ هزار و ۶۰۰ یورو و ۳۰ هزار یورو است. DS می‌گوید در این تیپ از رنگ‌های قرمز لاکی، سفید و طلایی بر روی آینه‌ها، درها و اسپویلر عقب استفاده شده است و روی درهای جلویی نیز نشان performance Line به چشم می‌خورد.

سیتروئن DS

اجزای کابین خودرو با چرم دانه‌ای و پارچه‌ی Dinamica پوشش شده‌اند و بر روی صندلی‌ها، رودری‌ها، جعبه دنده، غربیلک فرمان و داشبورد مدل‌های DS 3 و DS 5 از دوخت رنگی استفاده شده است. بر روی صندلی‌های جلو نیز نشان Performance Line نصب شده است و امکان سفارش چرم ناپا (Nappa) نیز برای آن‌ها وجود دارد.

سیتروئن DS

مدل‌های DS 4 و 5 به قطعات فلزی در داخل کابین و تودری‌ها و همچنین نورپردازی LED برای داخل کابین مجهز خواهند شد که در مدل DS 3 نیز وجود دارد. تیپ Performance Line همچنین به جدیدترین سیستم ارتباطی و سرگرمی این سازنده‌ی فرانسوی مجهز خواهد شد که مجهز به سیستم رهیاب ماهواره‌ای، صفحه ی لمسی واست و از MirrorLink و Apple CarPlay نیز پشتیبانی می‌کند. 

طبق اعلام مسئولان DS تیپ performance Line شامل تکنولوژی‌های بهینه سازی شده‌ی تیپ GT نیز می‌شود و با تمامی پیشرانه‌های موجود DS قابل سفارش خواهد بود. فروش این تیپ از هفته‌ی آینده آغاز خواهد شد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات