بازی Lunch Rush: خرس سرآشپز

جمعه ۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
Lunch Rush یکی از جذاب‌ترین بازی‌های موبایلی است که در آن در نقش یک خرس خواهید بود که تصمیم به راه‌اندازی یک رستوران می‌گیرد.
تبلیغات

بازی‌های زیادی وجود داشته‌اند که از دنیای PC به دنیای گوشی‌های موبایل سفر کرده‌اند. Snowy Lunch Rush نیز یکی از این بازی‌ها است که هم در رایانه و هم در موبایل با استقبال فوق‌العاده‌ای از سوی کاربران رو‌به‌رو شده است. داستان بازی از این قرار است که دو خرس به کمک یکدیگر رستورانی را راه‌اندازی می‌کنند و باید در کنار یکدیگر آن را مدیریت کنند. بازی از رستورانی نه چندان لوکس و مشتری‌های بسیار کم شروع شده و رفته رفته با پیشرفت بازی و رد کردن مراحل مختلف، به رستورانی چندستاره و بسیار شلوغ تبدیل خواهد شد. نکته‌ی جالبی که در این بازی وجود دارد این است که برخلاف بازی‌های هم سبک، این بار شما در نقش یک آشپز نیستید بلکه وظیفه‌ی گارسونی را بر عهده خواهید داشت. برای مثال وظایف شما در ابتدای بازی تنها به گرفتن سفارش از مشتری‌ها، تحویل آن به خرس آشپز و تحویل غذاهای آماده شده خواهد بود. این امر ممکن است در ابتدا ساده به نظر برسد اما تجربه‌ی چند مرحله‌ای بازی Snowy Lunch Rush کافی است تا متوجه شوید با یکی از وابسته کننده‌ترین بازی‌های موبایل مواجه شده‌اید. هرچه در بازی بیشتر پیش بروید ابزارهای جدیدی نیز به رستوران اضافه خواهد شد. برای مثال در مراحل جلوتر وظایف جدیدی همچون آوردن چای و قهوه برای مراجعه کنندگان، خواندن آواز برای آن‌ها، تحویل غذا به سفارش‌های کنار جاده‌ای و‌... به شما واگذار خواهد شد و بازی را به یک بازی چالشی و و پر دغدغه تبدیل خواهد کرد.

البته همه چیز در این بازی ساده نخواهد بود و مشتریانی که به شما مراجعه می‌کنند دارای خصوصیات ویژه‌ای هستند. برای مثال هر کدام از مشتری‌ها دارای یک آستانه تحمل هستند که در ابتدا به رنگ سبز خواهد بود و نشان از رضایت آن‌ها از رستوران شما دارد. در صورتی که مشتریان خود را سر پا نگه دارید و موفق به مهیا کردن میز خالی برای آن‌ها نشوید این آستانه‌ی صبر نیز به رنگ‌های نارنجی و قرمز تغییر رنگ خواهد داد. این مسئله زمانی اهمیت پیدا می‌کند که بدانید با کاهش رضایت آن‌ها از خدمات شما، مبلغ پرداختی آن‌ها نیز کمتر خواهد شد و ممکن است به حد نصاب‌های تعیین شده در هر مرحله نرسید. Snowy Lunch Rush دارای گرافیک خارق‌لعاده‌ای است. بعد از دانلود و بازی کردن Snowy Lunch Rush مطمئنا موافق خواهید بود که این بازی یکی از چشمگیر‌ترین طراحی‌ها را در بین بازی‌های موبایلی در اختیار دارد و انجام آن نه تنها باعث خستگی چشم نخواهد شد بلکه شادابی خاصی را نیز به کاربر القا می‌کند. نماهای رنگارنگ و HD بازی باعث شده است تا انجام آن نه تنها برای بزرگسالان بلکه برای کودکان شما نیز جذاب باشد. صداگذاری شاد بازی نیز باعث شده است تا در هنگام بازی دجار یکنواختی نشوید و از انجام آن حتی در مراحل طولانی لذت کافی را ببرید. درجه‌ی سنی بازی نیز +۳ است و به این معنا خواهد بود که انجام آن برای کودکان شما نیز بلامانع خواهد بود. اگر کودکی در اطراف خود دارید پیشنهاد می‌کنیم این بازی را برای او نصب کنید چرا که سادگی انجام بازی حداقل در مراحل ابتدایی و محیط شاد و موسیقی جذاب آن مطمئنا کودکان را نیز به خود جلب خواهد کرد. برای دانلود این بازی می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود بازی

پلی‌استور اپ‌استور

برای دانلود بازی های جدید اندروید، آیفون یا ویندوزموبایل به بخش بازی زومیت مراجعه کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات