پرونده تلکام هفدهم فردا بسته می‌شود

سه‌شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تلکام هفدهم فردا به پایان می‌رسد و پرونده این رویداد بزرگ ICT کشور بسته می‌شود.
تبلیغات

مثل هر سال نمایشگاه تلکام پرشور برگزار شد اما شور و هیجان این نمایشگاه هم مدیون اپراتورهایی است که با ارائه‌ی سیم‌کارت‌های رایگان و خدمات مختلف، مردم را از نقاط مختلف تهران به محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی کشاندند.

تقریبا همه‌ی مدیران دولتی از حضور پررنگ شرکت‌های خارجی در این دوره از نمایشگاه خشنود بودند، اما رنگ و بوی نمایشگاه همچون گذشته تخصصی و تنها در حوزه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات نبود، بلکه مثل همیشه بازدیدکنندگان به دنبال گرفتن سیم‌کارت و هدایایی تبلیغاتی بودند.

روز سوم نمایشگاه از دو روز اول شلوغ‌تر بود و صف‌های دریافت سیم‌کارت رایگان از همیشه پررونق‌تر.

اوایل صبح که همزمان رادیوی نمایشگاه در حال تبلیغات خدمات و سرویس‌های اپراتورهای مختلف بود، هر کدام از اپراتورهای اول تا سوم با برگزاری مسابقات خوانندگی و دعوت از بازیگران طنز سعی در جلب مشتری بیشتری داشتند.

فضایی کاملا طنز و البته شاد ایجاد شده بود که ظاهرا مدیران دولتی هم از این وضعیت ناراضی نیستند.

اگرچه در گفتگو با مدیران شرکت‌های خصوصی یا نیمه‌دولتی، می‌شد به این نتیجه رسید که آنها نیز از وضعیت موجود راضی نیستند و نمایشگاه تلکام را عرصه‌ای برای معرفی فعالیت‌ها و محصولات‌شان به بازدیدکنندگان تخصصی و شرکت‌ها می‌دانند، اما ظاهرا مدیران بخش دولتی را مسوول این نوع برگزاری نمایشگاهی به بزرگی تلکام می‌دانند.

ظاهرا مدیران ترجیح می‌دهند که غرفه‌ها را با مردم عادی و ارایه سرویس و خدمات رایگان شلوغ ببینند تا بازدیدکنندگان تخصصی‌تر که البته تعدادشان خیلی زیاد نیست، در این رویداد حضور پیدا کنند.

به هر حال ورودی نمایشگاه مثل همیشه با جایگری منظم دستفروشان استقبالی رنگارنگ با ارائه‌ی محصولات پاییزه، دیوار کوب‌های دست‌ساز و جوراب‌های پشمی و خوراکی‌های جوراجور از بازدیدکنندگان نمایشگاه داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات