سونی زمان انتشار اندروید 7 نوقا را برای گوشی های اکسپریا مشخص کرد

چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اسلایدی از نقشه راه سونی برای ارائه آپدیت‌ اندروید 7 نوقا روی دستگاه‌های سری اکسپریا منتشر شده است.
تبلیغات

آیا شما کاربر گجت‌های سونی هستید؟ اگر گوشی هوشمند یا تبلت شما بر اساس نقشه راهی که سونی به تازگی از آن پرده برداشته است به اندروید ۷ نوقا مجهز شود، قطعا شگفت‌زده خواهید شد. این شرکت ژاپنی، اعلام کرده است که دستگاه‌هایش نسخه جدید اندروید را دریافت خواهند کرد. اگرچه سونی زمان دقیق در دسترس قرار گرفتن این آپدیت‌ها را اعلام نکرده است، اما قسمتی از یک اسلاید در تصاویر منتشر شده در اینترنت وجود دارد که بخشی از برنامه سونی را ارائه می‌دهد.

sony-xperia-android7.0

بر اساس اطلاعات وب‌سایت سونی در اسلواکی (Sony Slovakia press)، نقشه‌ی راه سونی نشان می‌دهد که اکسپریا ایکس پرفورمنس و اکسپریا ایکس زد، اولین دستگاه‌هایی هستند که در ماه آینده این آپدیت‌ها را دریافت می‌کنند. ظاهرا، اکسپریا ایکس و اکسپریا ایکس کامپکت نیز آپدیت‌های خود را تقریبا در ماه نوامبر دریافت می‌کنند. این در حالی است که شرکت سونی قصد دارد، برنامه ارتقای اکسپریا زد ۳ پلاس، تبلت زد ۴ و اکسپریا زد ۵ را تا پیش از سال ۲۰۱۶ به انجام رساند. در همین حال اکسپریا ایکس اِی و اکسپریا ایکس اِی اولترا، اوایل سال آینده میلادی به جریان ارتقای سیستم‌عامل اندروید ۷ نوقا خواهند پیوست.

البته ما اکنون، باید به این اطلاعات، با درجه‌ای از تردید بنگریم. اگرچه این عکس به نظر منبع معتبری برای ترسیم بازه زمانی هدف‌گذاری شده از سوی سونی است، اما همگی می‌دانیم که آپدیت‌های اندروید، به ندرت قابل پیش‌بینی هستند. اغلب بین زمان برنامه‌ریزی شده برای ارائه آپدیت‌های اندروید و ارائه نهایی به کاربران OTA چند ماه فاصله پدید می‌آید. به همین دلیل ما چندان از شنیدن این خبرها هیجان‌زده نشدیم.

البته اگر سونی بتواند تا پیش از پایان سال، اندروید نوقا را به همه دستگاه‌های سری ایکس‌اِی خود برساند، واقعا کار بزرگی کرده است. ما چشم به راه اطلاعات جدید در این‌باره خواهیم ماند و زمانی که اندروید نوقا برای هر یک از دستگاه‌های سونی در دسترس قرار گرفت به شما اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات