گوشی هوشمند گلکسی On8 رسما معرفی شد: نمایشگر 5.5 اینچی امولد و پردازنده 8 هسته ای

سه‌شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
گوشی گلگسی On8 در واقع همان گوشی J7 نسخه 2016 است که به جای پنل LCD از نمایشگرهای امولد بهره برده است.
تبلیغات

سامسونگ در چند روز اخیر تیزرهایی را برای گوشی‌هوشمند گلکسی On8 منتشر کرد و این محصول را یک دستگاه زیبا و قدرتمند خوانده که برای بازار آسیا در نظر گرفته شده است. امروز شرکت یاد شده مشخصات و قیمت این گوشی‌هوشمند را رسما اعلام کرد. همچنین زمان عرضه‌ی این دستگاه به بازار ۲ اکتبر (۱۱ مهر) خواهد بود.

گلکسی On8 از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی بهره می‌برد که رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل را ارائه می‌کند. این محصول از پردازنده‌ی اکسینوس ۷۵۸۰ بهره می‌برد. این چیپ‌ست مجهز به ۸ هسته‌ی پردازشی ۱.۶ گیگاهرتزی است. همچنین حافظه‌ی رم این گوشی‌هوشمند ۳ گیگابایت در نظر گرفته شده است. گلکسی On8 از دو سیم‌کارت پشتیبانی کرده و حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی آن ۳۲ گیگابایت اعلام شده است. البته می‌توان حافظه‌ی داخلی را بر اساس نیاز و با استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی، تا ۲۵۶ گیگابایت دیگر ارتقا داد. سیستم‌عامل پیش‌فرض دستگاه مورد بحث نیز اندروید ۶.۰ مارشمالو است.

اما سایر قابلیت‌های گلکسی On8 شامل یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در بخش پشتی که دارای گشودگی دیافراگم f/1.9 بوده و در کنار آن یک فلش ال‌ای‌دی تعبیه شده است. این دوربین امکان ثبت فیلم‌هایی با کیفیت 1080p را دارد. دوربین جلویی گوشی‌هوشمند یاد شده نیز ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که می‌توان برای برقراری تماس‌های تصویری و نیز ثبت سلفی از آن بهره گرفت. این محصول از شبکه‌های پرسرعت VoLTE پشتیبانی کرده و باتری آن نیز ظرفیتی ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد.

اما قیمت این گوشی‌هوشمند چقدر تعیین شده است؟ همانطور که اشاره کردیم گلکسی On8 از روز ۱۱ مهرماه روانه بازار خواهد شد و قیمت آن ۲۴۰ دلار خواهد بود. البته این محصول فقط برای بازار آسیا در نظر گرفته شده و احتمالا در اروپا و آمریکا شاهد فروش آن نخواهیم بود.

گلکسی On8

نظر شما در مورد گوشی‌هوشمند Galaxy On8 سامسونگ چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات