همکاری آئودی، بی ام و و مرسدس بنز برای اتصال شبکه ای خودرو ها

چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سه غول خودروسازی آلمان برای ایجاد ارتباط بین خودرو‌هایشان به صورت یک شبکه متصل به هم، همکاری می‌کنند.
تبلیغات

آئودی، بی‌ام‌و و مرسدس بنز قصد دارند برای ارائه اطلاعات به شرکت اتصال شبکه‌ای خودروها با نام Here جهت شتاب بخشیدن به توسعه‌ی صنعتی خودرو‌های متصل به هم در یک شبکه، کمک کنند. سرویس Here‌ به صورت مشترک متعلق به سه برند برتر خودروسازی آلمانی است که امروزه تاثیر بسزایی در اتصال شبکه‌ای خودرو‌ها دارند. این سرویس اجازه می‌دهد خودرو‌ها به راحتی مشخص شده و با محیط اطراف خود ارتباط برقرار کرده و ادراک محیطی داشته باشند.  این می‌تواند حرکتی به سمت خودر‌های نیمه خودران و تمام خودران را اثبات کند. با زومیت همراه شوید.

 Here  company

این توافق به این معنی است که اگر خودرو بی‌ام‌و شی جذابی را در جاده دید، آن اطلاعات را برای مدل‌های آئودی و مرسدس به اشتراک بگذارد. در آینده با اضافه شدن خودرسازان دیگر، این سیستم بیشتر می‌تواند تاثیر‌گذار شود. مدیریت بازاریابی تولیدات شرکت Here الکس منگان (Alex Mangan) می‌گوید:

ما برای اولین باز نشان دادیم که چگونه می‌توان از داده‌های غنی سنسور‌های خودرو استفاده کرده و از آن‌ها برای تاثیر مثبت بر روی ایمنی و پایداری بهره ببریم. برای بهترین استفاده از سیستم‌های متصل به هم ما به عنوان یک صنعت به همدیگر نیازمندیم. یک خودرو نیازمند داده‌های سنسور است و این توافق می‌تواند به طور مثال خودروی تویوتا را از آنچه یک خودرو جگوار در پایین دست جاده دیده آگاه سازد.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات