همراه ملت رونمایی شد

دوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
همراه اول با همکاری بیمه ملت طرح همراه ملت را رونمایی کرد. این طرح از طریق جیرینگ اجرایی می‌شود.
تبلیغات

همراه اول در روز دوم نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۶ ، با امضای تفاهم‌نامه سه جانبه با بیمه ملت و شرکت جیرینگ، از همراه ملت پرده برداشت. همراه اول در راستای مشارکت با صنایع به خصوص بخش‌های اقتصادی پروژه‌های مشترکی با دیگر شرکت‌ها از طریق قراردادمستقیم یا از طریق زیرمجموعه‌ها کرده است.

طرح مشارکت بین شرکت های همراه اول، بیمه ملت و جیرینگ در نمایشگاه تلکام کلید خورد. این همکاری از طریق کدهای دستوری #۷۰۷* انجام خواهد شد.

این طرح با حضور وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول، علیرضا ابراهیم پور مدیرعامل بیمه ملت، مهرداد خطیبی مدیرعامل جیرینگ و مهندس آصفی مدیرکل نوآوری و توسعه کسب و کار همراه اول، رونمایی و به امضای مدیران عامل این شرکتها رسید.

وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول بیان اینکه طرح «همراه ملت» یکی از طرح های استارتاپی ارائه شده به همراه اول بوده است، گفت:‌ «این طرح بعد از برطرف شدن نقاط ضعف توسط همراه اول و از طریق شرکت جیرینگ و بیمه ملت، اجرایی شد.»

مدیرعامل همراه اول با اشاره به اینکه ممکن است مردم فرصت لازم را برای مراجعه به بیمه نداشته باشند، اعلام کرد: «در ۱۰۰ درصد شهرها و ۸۰ درصد روستاها، با استفاده از این طرح، بستر لازم برای ثبت نام خدمات بیمه ای ایجاد شده تا مشترکین به صورت رایگان از طریق کد #۷۰۷* ثبت نام کرده و خدمات بیمه‌ای دریافت کنند. با مشارکت همراه اول تحولی در صنعت بیمه در حال شکل گیری است و اپراتور اول، زیرساخت های لازم را برای شرکت ها فراهم می کند تا مردم از طریق تلفن همراه، خدمات بهتری را دریافت کنند.»

در این مراسم ابراهیم پور مدیرعامل بیمه ملت بیان کرد: «امروز یکی از دغدغه‌های مهم مردم، بیمه است. در حال حاضر بیمه حوادث و در زمان کوتاهی بیمه عمر، درمان، مسافرت، خودرو و... ارائه خواهد شد و مشترکین به راحتی و بدون محدودیت زمانی و مکانی در کمترین زمان خواهند توانست بیمه مورد نظر را از طریق کد USSD خریداری کنند.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات