در نمایشگاه تلکام همراه اول از سرویس های جدیدش رونمایی کرد

دوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
همراه اول در نمایشگاه تلکام از سرویس‌های جدیدی شامل شبکه‌ی وای فای، مودم و سیم‌کارت گردشگرد رونمایی کرد.
تبلیغات

وای فای کالینگ یکی از سرویس‌های همراه اول است که از ۱۵ روز پیش به بهره برداری رسیده و در این نمایشگاه در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

کاربران برای نصب این سرویس لازم است به سایت همراه اول مراجعه کرده و آن را روی گوشی خود نصب کنند. پس از نصب این اپلیکیشن به شکل برنامه‌ای پنهان در پس‌زمینه گوشی می‌نشیند و در هر بار استفاده لازم نیست کاربر برنامه‌ی مذکور را فعال کند.

با استفاده از این سرویس کاربر در هر نقطه دنیا که به شبکه وای فای دسترسی داشته باشد می‌تواند با خانواده و دوستان خود در ایران تماس بگیرد و لازم نیست که مخاطب وی حتما تحت شبکه وای فای باشد. به این ترتیب هزینه تماس کاربر بسیار کمتر از هزینه رومینگ بین المللی محاسبه می‌شود. البته بر اساس گزارش همراه اول، هنوز هزینه‌ای در نظر گرفته شده برای مکالمات این سرویس مشخص نیست.

وای‌فای اول

وای فای اول نیز یکی دیگر از سرویس‌های همراه اول است که به شکل شبکه‌‌ی ارائه دهنده‌ی سرویس اینترنت در شبکه‌های موجود در بخش جستجوی شبکه قابل رویت است و کاربر با کلیک روی آن و تغییراتی در تنظیمات گوشی می‌تواند در نقاط خاصی که این سرویس ارائه می‌شود، بدون نیاز به وارد کردن رمز عبور، از اینترنت پرسرعت وای فای استفاده کند.

بر اساس گزارش همراه اول، در حال حاضر تعداد ۴۰ نقطه در کشور شامل فرودگاه‌ها، مراکز فرهنگی، مراکز تجاری و نقاط پر تردد این سرویس ارایه می‌شود.

هنگام برقراری ارتباط به وای‌فای اول، در صورت استفاده از بسته‌های اینترنت، هزینه‌ی بسیار کمی محاسبه می‌شود و تقریبا از اعتبار بسته کم نمی‌شود اما اگر از اینترنت سیم‌کارت استفاده شود هزینه‌ی بیشتری برای کاربر در بر خواهد داشت.

همراه اول همچنین بسته‌های جدید نوترینو را معرفی کرده که شامل بسته‌های آلفا ( نسل 2) و آلفا +( نسل 3) به مشترکان ارایه می‌شود.

مودم‌های نوترینو

همراه اول همچنین مودم‌های نوترینو شامل سه مودم دانگل، مودم وای فای( جیبی) و مودم روتر رومیزی  را معرفی کرده است.

 سیم کارت گردشگر

سیم کارت گردشگر، سیم کارت اعتباری است که برای گردشگران و بازرگانان طراحی شده است و نیاز کاربران در زمینه‌ی پیامک، مکالمه و دسترسی به اینترنت را در سراسر ایران فراهم می‌کند.

این سیم کارت با قیمت ۵۰ هزار تومان در اختیار مشترکان قرار می‌گیرد و شامل ۳۰ هزار تومان اعتبار اولیه و یک بسته اینترنت ۳ گیگابایت است است.

نسخه‌ی دیگری از این سیم‌کارت با قیمت کمتری در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد که فاقد اعتبار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات