پیام رسان Allo از مرز یک میلیون دانلود در گوگل پلی عبور کرد

دوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
گوگل هفته گذشته اپلیکیشن پیام‌رسان Allo‌ را رسما منتشر کرد و تا امروز میزان دانلود آن در پلی استور گوگل از مرز یک میلیون گذشته است.
تبلیغات

گوگل هفته‌ی گذشته نسخه‌ی نهایی اپلیکیشن پیام‌رسان خود را منتشر کرد. با وجود اینکه به نظر می‌رسد استقبال از این سرویس چندان بالا نبوده، اما این اپلیکیشن در پلی استور گوگل از مرز یک میلیون بار دانلود عبور کرده است. این در حالی است که تعداد دانلود‌های انجام شده در اپل استور، در آمار ارائه شده مدنظر قرار نگرفته است.

با توجه به اینکه Allo از مرز یک میلیون بار دانلود عبور کرده، از این‌رو این اپلیکیشن نیز وارد گروهی از اپلیکیشن‌های پلی استور شده که این رکورد را پیش از این شکسته‌اند. گوگل پیش‌تر و در ماه آگوست، اپلیکیشن دیگری را با نام Google Duo رونمایی کرد که این اپلیکیشن هم به زودی از مرز یک میلیون دانلود عبور کرد، حال آنکه Duo در حال حاضر بین ۱۰ تا ۵۰ میلیون بار دانلود شده است. انتظار می‌رود الو نیز در زمانی مشابه به رکورد Duo دست یابد.

با توجه به استقبال از این اپلیکیشن، Allo رتبه‌ی اول را در لیست اپلیکیشن‌های رایگان به خود اختصاص داده است. باید دید که پس از فرونشستن موج دانلود این اپلیکیشن، گوگل چه قابلیت‌هایی را به Allo اضافه می‌کند تا دوباره موج دیگری را برای دانلود الو ایجاد کند.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات