خرید اشتراک در نماوا راه اندازی شد

یک‌شنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بعد از ماه‌ها تلاش و کار روی سرویس تماشای آنلاین نماوا و بررسی بازخوردها و نظرات بسیار ارزشمند شما عزیزان، بر آن شدیم تا سیستم اشتراکی را در نماوا راه‌اندازی کنیم.
تبلیغات

 مدل مالی و پرداختی کاربران را به کلی در نماوا تغییر داده‌ایم تا شما عزیزان تجربه‌ای ناب و تکرار نشدنی را تجربه کنید.

همانطور که می‌دانید، شما قبلاً برای تماشای هر فیلم، آن فیلم را خریداری کرده و یک تراکنش انجام می‌دادید (و یا از اعتبار و کیف پول استفاده می کردید)؛ اما حالا با یک بار پرداخت و خرید اشتراک، می توانید به تمامی فیلم‌ها و سریال‌های موجود در نماوا دسترسی داشته باشید و دیگر نیاز به هیچگونه پرداخت جداگانه برای خرید فیلم ها نخواهد بود.

شما در مدت اشتراک خریداری شده، دسترسی نامحدود به همه چیز خواهید داشت و می‌توانید همه فیلم‌های جدید و قدیمی را تماشا کنید و لذت ببرید.

تلاش ما بر این است تا بتوانیم هر روز عنوان‌های جدید و فاخری را به نماوا اضافه کنیم تا در مدت اشتراک خود، همیشه از محتواهای جذاب ما سورپرایز شده و لذت ببرید.

از این پس برای تماشای فیلم‌های نماوا، فقط به یک بار خرید اشتراک نیاز است تا بتوانید تمامی فیلم‌های نماوا را در مدت اشتراک خود تماشا کنید.

ویژگی‎ها:

  • تماشای نامحدود تمامی فیلم ها، با یک بار پرداخت سریع و آسان
  • مجموعه ای بی نظیر از هزاران ساعت فیلم، سریال و انیمیشن ایرانی و خارجی
  • تماشای آنلاین، بدون قطعی، با هر سرعت اینترنت و در دستگاه های مختلف
  • دوبله فارسی اختصاصی به روز ترین عناوین جهان، توسط برترین گویندگان

راهنمای خرید اشتراک:

  • با انتخاب طرح مطلوب از بین طرح های زیر و کلیک روی گزینه “پرداخت آنلاین”، بلافاصله می توانید از سرویس خود استفاده کنید.
  • اگر از قبل در کیف پول خود اعتبار دارید، نگران نباشید، شما می‌توانید با شارژ کردن کیف پول، بسته مورد نظر را خریداری کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات