هر آنچه از برابوس نمی‌دانید!

چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
برابوس (Brabus) بزرگ‌ترین شرکت تیونینگ در جهان است. این شرکت حتی مرکزی مختص خودرو‌های کلاسیک دارد.
تبلیغات

برابوس با مفهوم قدرت برابری می‌کند و حتی شاید فراتر از آن باشد. این شرکت در سال ۱۹۹۷ در بوتروپ ( Bottrop) آلمان تاسیس شد. این شرکت تیونینگ با عملکرد خارق‌العاده به صورت تخصصی روی خودرو‌ها مرسدس، اسمارت (smart) و میباخ کار می‌کند. برابوس بزرگترین مرکز تیونینگ جهان را دارد. آن‌ها رکورد سرعت سوپراسپرت‌ها را شکسته‌اند. اما راز آن ها چیست؟ برای اطلاعات بیشتر با زومیت همراه شوید.

برابوس G-Class 6×6 چه شد؟

برابوس G-Class 6×6 تحت نام G700 فوق العاده محبوب، بسیار بزرگ و به صورت شگفت‌آوری گران بود. ۱۲ عدد از آن ها در مالزی به فروش رسید. چرا برابوس دیگر روی آن کار نمی کند؟ مگنا اشتایر (Magna Steyr) دیگر خودرو‌های عظیم الجثه‌ی ۶ چرخ را به علت کمبود فضا تولید نمی‌کند. به همین سادگی!

brabus

در عوض آن‌ها بر روی G 65 AMG کار می‌کنند. یک پروژه بر روی چنین خودرویی معمولا ۶ ماه زمان می‌برد تا این غول جعبه مانند تکمیل و واگذار شود. طراحی داخلی پیچیده‌ی برابوس، نرم‌افزار‌های کاربردی و صندلی‌های چرم‌دوزی شده همگی در این مدت انجام می‌شوند. یک صندلی می‌تواند دو روز و نیم زمان نیاز داشته باشد.

از طرف دیگر، تغییر از E-Class جدید، با تمام سیستم‌های کمکی و با تکنولوژی بالا می‌تواند ماه‌ها زمان ببرد.

چرا در همه قسمت‌های خودرو‌های برابروس آرم این شرکت جایگزین شده به غیر از غربیلک فرمان؟

آیا تا به حال به این نکته توجه کرده بودید؟ همه جا روی خودرو لوگوی ستاره سه پر مرسدس با حرف B بزرگ، اول اسم شرکت برابوس، جایگزین شده است اما یکی که بر روی فرمان قرار دارد سر جایش باقی است. مقررات ایمنی مانع از تغییر فرمان خودرو می‌شود زیرا این مسئله می‌تواند امنیت راننده را به خطر بیندازد. از آن جایی که برابوس مالکیت روند توسعه و بهبود ایربگ خود را ندارد، این شرکت مسئولیت هیچگونه نقصی را نمی‌پذیرد.

brabus

چه چیزی باعث می شود تا برابوس بزرگترین برند تیونینگ در جهان باشد؟

۶۵۰۰ خودرو در سال و ۴۵۰ کارمند در دفتر مرکزی آلمانی آن، ارقامی هستند که برابوس برا به بزرگترین برند تیونینگ جهان تبدیل می‌کند. کیفیت بالا، گارانتی سه ساله و تخصص پایدار در خود مرکز توسط تیم خود شرکت شامل گروهی از مهندسان، باعث شده تا دنیای تیونینگ حول حرف بزرگ B  بچرخد.

برابوس مالک " مسیر تست نویز (noise testing track) " است که رسما توسط نهاد‌های دولتی تایید شده است. در واقع این سیستم در این منطقه بی‌نظیر است و خیلی از شرکت‌های دیگر گاهی اوقات از آن استفاده می‌کنند.

brabus

علاوه بر تیونینگ خودرو‌های امروزی، آنها مرکز تخصصی مربوط به خودرو‌های کلاسیک را دارند که در آن به طور ویژه برای بازگرداندن زیبایی سابق به اتومبیل‌های کلاسیک و گران‌تر کردن آن‌ها نسبت به آنچه که در اصل بوده است؛ کار می‌کنند.

این شرکت به قدری پیشرفت کرده است که به صورت روزانه پیشنهاداتی را رد می‌کند. این شرکت از مشتریانی که در تقاضای خود زیاده‌روی می‌کنند،  خواسته می‌شود که شرکت دیگری را امتحان کنند چرا که بر سر کیفیت و امنیت به توافق نمی‌رسند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات