گوشی‌های گلکسی On5 و On7 در چین عرضه شدند

یک‌شنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی‌های مدل 2016 گلکسی On7 و On5 وارد بازار چین خواهند شد.
تبلیغات

سامسونگ علاوه بر ساخت گوشی‌هایی با ظاهری خاص و سخت افزاری قوی یا به اصطلاح پرچمدار، توجه خاصی نیز به بازار متقاضیان گوشی‌های میان رده دارد بازاری که اقشار گوناگونی از مردم را در بر گرفته و یکی از تاثیرگذارترین عوامل در فروش محصولات به شمار می‌رود.

سری Galaxy On که نامش را کمتر شنیده‌ایم یکی از همین محصولات میان رده و ارزان قیمت است. کشور هند در سال گذشته پذیرای دو مدل از سری گلکسی آن با نام‌های On5 و On7 بود با وجود اینکه هندوستان تنها کشور برای عرضه‌ی سری محصولات آن در نظر گرفته شده بود اما مدل 2016 این دو گوشی با تغییراتی در نرم‌افزار و سخت افزار  وارد بازار چین نیز خواهد شد.

On7 دارای سخت افزاری شامل صفحه نمایش ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۲۵ با فرکانس ۲ گیگاهرتز، ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، درگاه میکرو SD و باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر خواهد بود.

On5 دارای رم، ظرفیت داخلی و درگاه Micro SD همانند On7 بوده با این تفاوت که صفحه نمایش ۵ اینچی HD و CPU هشت هسته‌ای از سری  اسنپدارگون ۶۱۷ با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز بخش‌های اصلی سخت‌افزار آن را تشکیل می‌دهد. همچنین باتری این دستگاه نیز ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعت اعلام شده است.

هر دو گوشی دارای سنسور اثر انگشت و دکمه‌ی فیزیکی هوم (Home)، اندروید 6 Marshmallow و دوربین‌های ۸ و ۱۳ مگاپیکسلی هستند و از سیستم Samsung Pay هم پشتیانی خواهند کرد.

قیمت تقریبی گلکسی آن7 حدود ۱۵۹۹ یوان چین معادل ۲۴۰ دلار تعیین شده است اما هنوز قیمت گلکسی آن5 مشخص نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات