آزموده همراه: مرکز آزمون در دست شما

شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
همواره تصحیح برگه‌های امتحان و نمره دادن یکی از سخت‌ترین مراحل کار یک معلم بوده است.
تبلیغات

از یک طرف فرآیند تصحیح برگه‌های امتحانی و از طرف دیگر اعتراض‌های احتمالی دانشجویان یا دانش آموزان به نمره‌های خود باعث ایجاد زحمت و استرس برای معلمان می‌شود که گاهی این استرس در تمام سطوح زندگی معلم حتی زندگی شخصی او تاثیر می‌گذارد. هر چند طی سالیان اخیر اتوماسیون‌های مدیریت آزمون با استفاده از دستگاه اسکنر و تکنولوژی‌های مشابه تا حدودی در تسهیل فرآیند اجرای آزمون مثمر ثمر واقع شده‌اند اما موانعی نظیر هزینه‌بر بودن، غیرقابل حمل بودن، در دسترس نبودن و ... باعث بروز مشکلاتی در استفاده‌ی بهینه از آن‌ها شده است.

در راستای این جنس از دغدغه‌ها، شرکت سیستم‌های رایانه‌ای فراگیر به عنوان یکی از مجموعه‌های پیشروی فعال در عرصه‌ی پیاده‌سازی سامانه‌های ویژه مدیریت آزمون‌های کلان و طراح نرم افزار آزمون مراکز علمی، صنفی و صنعتی متعدد در سطح کشور، که ید طولایی در طراحی و عرضه‌ی نرم افزارهای آزمون استخدامی، آزمون آنلاین، ثبت نام اینترنتی و کارنامه اینترنتی نیز دارد احساس نیاز کرده و اقدام به طراحی و عرضه نرم افزار آزموده همراه کرده است.

آزموده همراه

آزموده همراه برای اولین بار در سطح کشور، با نگاهی مینیمالیستی تمامی امکانات یک سامانه مدیریت آزمون را در دستگاه تلفن همراه شما تجمیع کرده است. کافی است کاربران اصلی آزموده همراه یعنی معلمان، مربیان و اساتید دانشگاه یک نسخه از این نرم افزار را دانلود و در تلفن همراه مبتنی بر سیستم عامل اندروید خود نصب کنند. آزموده همراه به عنوان یک نرم افزار تصحیح پاسخنامه عمل می‌کند و با حذف واسط‌های سخت افزاری گران قیمت و جایگزینی آن‌ها با دوربین تلفن همراه، پروسه تصحیح آزمون را به صورت بسیار سریع، دقیق و با کمترین هزینه انجام می‌دهد.  محیط کاری نرم افزار آزموده همراه و شیوه کاربرد آن به صورت کاملا ساده، روان و کاربرپسند طراحی شده است: آزمون را تعریف می‌کنید، از برگه کلید پاسخ نامه عکس می‌گیرید و هر کدام از پاسخ نامه‌ها را برای دو ثانیه در مقابل دوربین تلفن همراه خود قرار می‌دهید. این تمام داستان نیست، شما می‌توانید نتایج آزمون را با سرعت و سهولت از طریق ایمیل، تلگرام و سایر نرم افزارهای پیام رسان به آزمون دهندگان ارسال کنید، گزارش‌های جامع آماری و تحلیلی از نتایج دریافت کنید و از هر آنچه که در یک سامانه‌ی کامل مدیریت آزمون وجود دارد بهره ببرید.

در واقع با نرم افزار آزموده همراه، مرکز آزمون را در جیب‌تان خواهید داشت، بی نیاز از درگیر شدن با چالش‌های دردسرآفرین واحد فنی برگزارکننده‌ی آزمون مرکز آموزشی که در آن مشغول به کار هستید در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ نامه‌ها را صحیح کرده و اعلام نتایج می‌کنید. استفاده بهینه از تکنولوژی روز علاوه بر بهبود راندمان و کیفیت کاری، شما را در موقعیتی متفاوت از سایر همکارانتان قرار می‌دهد، پرستیژ متفاوتی برای شما به ارمغان می‌آورد و از وقت ارزشمند شما نمی‌کاهد. با آزموده همراه محبوب‌تر هم خواهید شد، مطمئن باشید!

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات