هواوی از ماه آینده در هند گوشی می‌سازد

شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا کمپانی هواوی قصد دارد از ماه آینده ساخت محصولاتش را در هند آغاز کند.
تبلیغات

هواوی اعلام کرده است که قصد دارد با همکاری کمپانی فلکس از ماه آینده ساخت گوشی هوشمند را در کشور هند آغاز کند. همانطور که می‌دانید ابتکار عملی با نام «در هند ساخته شود» توسط نارندرا مودی، نخست وزیر هند در سال ۲۰۱۴ معرفی شد تا کمپانی‌های خارجی را تشویق به ساخت محصولاتشان در هند کند.

کمپانی فلکس نیز با همکاری هواوی به این ابتکار عمل متعهد شده و قصد دارند از هفته اول ماه اکتبر محصولی از برند آنر را در هند بسازند. گفته شده که دستگاه‌های جدید که دیگر روی آنها به جای برچسب ساخت چین از برچسب ساخت هند استفاده خواهد شد قرار است از ماه آینده میلادی به بازار هند عرضه شده و در ویترین فروشگاه‌ها قرار گیرند.

فلکس در زمینه‌های طراحی‌های نوآورانه، مهندسی، تولیدات، خدمات لجستیک و کمک در زنجیره تولید محصولات با کمپانی‌هایی که در صنایع مختلف فعالیت می‌کنند همکاری می‌کند.

همکاری که با هواوی شکل گرفته نیز به ساخت کارخانه‌هایی در کلان شهر چنای واقع در هند ختم شده که دارای ظرفیت ساخت ۳ میلیون واحد دستگاه گوشی هوشمند تا پایان سال ۲۰۱۷ دارد. علاوه بر این، هواوی می‌تواند با اضافه شدن ۲۰۰ مرکز خدمات پس از فروش به واحدهایی که در هند دارد به فروش محصولاتش در این کشور و جذب مشتریان بیشتر کمک کند. گفته می‌شود ۳۰ مرکز به صورت انحصاری تنها برای محصولات هواوی خدمات ارائه خواهند داد.

همچنین گفته شده که هواوی برای گسترش شبکه توزیع محصولاتش در هند تا اواخر سال ۲۰۱۶ میلادی با بیش از ۵۰ هزار فروشگاه همکاری‌اش را آغاز خواهد کرد. این اقدام باعث می‌شود تا هواوی بتواند شبکه توزیع گسترده‌ای که سرتاسر کشور هند را شامل می‌شود داشته باشد.

کشور هند یکی از بازارهای مهم برای هواوی است و این کمپانی قصد دارد با توزیع گسترده‌ای از محصولات دو برند هواوی و آنر به فروش هرچه بیشتر محصولاتش در هند ادامه دهد. جی چن، مدیرعامل هواوی اعلام کرده که این کمپانی از ۱۶ سال پیش در هند فعالیت می‌کند و قصد دارد میزان فعالیتش را برای کسب سهم بیشتری از بازار هند گسترش دهد. اوایل سال ۲۰۱۶ نیز کمپانی هواوی مرکز خدمات جهانی را در شهر بنگلور هند افتتاح کرد.

در این مراسم که در دهلی نو برگزار شده بود راوی شانکار پراساد، وزیر اطلاعات و تکنولوژی هند نیز حضور داشت. پراساد گفت که دولت هند از اینکه کمپانی‌ها از ابتکار عملشان استقبال کرده‌اند رضایت دارد و هدف دولت تبدیل کردن هند به یکی از قطب‌های تولید محصولات الکترونیکی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات