گلکسی سی 9 با نمایشگر 6 اینچی در سایت Zauba رویت شد

شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی‌هوشمند گلکسی سی ۹ سامسونگ با نمایشگر ۶ اینچی، در وب‌سایت Zauba رویت شد.
تبلیغات

ماه گذشته خبری در مورد یک گوشی‌هوشمند از سری سامسونگ گلکسی با کد نام Amy منتشر شد. حال گزارش جدیدی در دسترس قرار گرفته که اعلام می‌کند SM-C9000 همان گلکسی سی 9 سامسونگ است. با توجه به نمایشگر ۵.۲ اینچی مورد استفاده در گلکسی سی ۵ و نیز صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی گلکسی سی ۷ احتمالا گلکسی سی ۹ مجهز به صفحه‌نمایشی ۶ اینچی باشد. در ادامه با زومیت همراه باشید تا کمی بیشتر در مورد این گوشی صحبت کنیم.

جزئیاتی که تا کنون در مورد گوشی یاد شده می‌دانستیم حالا در وب‌سایت واردات-صادرات هند موسوم به Zauba نیز قرار گرفته است. بر اساس اطلاعات ارائه شده در این وب‌سایت، SM-C9000 از نمایشگری ۶ اینچی بهره می‌برد. دو روز پیش دو دستگاه از این گوشی‌هوشمند برای انجام تست‌های اولیه از کره‌ی جنوبی به هند ارسال شده است. قیمت هر مدل از دستگاه مورد بحث ۲۵۵ دلار اعلام شده است. جالب است بدانید که ماه گذشته یک مدل از گوشی SM-C9000 از چین به هند ارسال شد که از نمایشگری ۵.۷ اینچی بهره می‌برد. از آنجا که گلکسی سی ۷ نیز صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی دارد، استفاده از یک نمایشگر ۶ اینچی در گلکسی سی ۹ منطقی‌تر به نظر می‌رسد.

galaxy c9

اگر این محصول فقط به صورت انحصاری برای بازار چین در نظر گرفته شده باشد به زودی تاییدیه رگولاتوری چین را نیز دریافت خواهد کرد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات