لینکدین نسخه وب خود را بازطراحی می کند

جمعه ۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
لینکدین را می‌توان برترین جامعه مجازی برای کسب و کار خواند که البته مسئولین آن برای تجربه بهتر کاربران، قول بازطراحی نسخه وب لینکدین را داده‌اند.
تبلیغات

با وجود اینکه لینکدین ارزش بالایی برای کاربرانش قائل است خیلی از مردم به خاطر طراحی ضعیف سایت آن از لینکدین ناراضی هستند. با وجود اینکه نسخه موبایل لینکدین فوق العاده جذاب و کارآمد به نظر می‌رسد اما برای مدت زیادی است که نسخه تحت وب این جامعه مجازی چندان تعریفی نداشته و از طراحی جالبی بهره نمی‌برد.

امروز لینکدین اعلام کرده که در حال کار بر روی نسخه بازطراحی دسکتاپش بوده تا بتواند تجربه کاربری فوق العاده‌ای را ارائه داده و کاربران بیشتری را به سمت خود جلب کند.

نسخه تحت وب لینکدین

تنها کافی است به تصویر بالا نظاره کنید و متوجه شوید که لینکدین می‌خواهد امکانات جالب نسخه اپلیکیشن طراحی شده برای گوشی‌های هوشمند را به دسکتاپ کاربران بیاورد.

طبق اطلاعات منتشر شده قرار است نسخه دسکتاپ لینکدین از طراحی ساده‌تر و کارآمدتری برخوردار بوده و کاربران قرار است به مشاغل، اعضای سایت، مطالب و اطلاعات مرتبط به کسب و کارشان دسترسی راحت‌تر و سریع‌تری داشته باشند. گفته شده که این بازطراحی قرار است به زودی در اختیار عموم قرار گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات