اپلیکیشن Status، رنگ آیکون باتری گلکسی نوت 7 سامسونگ پس از تعویض باتری را سفید می کند

جمعه ۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از تغییر رنگ آیکون باتری گلکسی نوت ۷ سامسونگ به رنگ سبز، می‌توان با اپلیکیشن Status رنگ این آیکون را دوباره به سفید بازگرداند.
تبلیغات

چند روز پیش سامسونگ اعلام کرد که برای تشخیص تعویض باتری گلکسی نوت ۷، با ارائه‌ی یک بروزرسانی نرم‌افزاری، رنگ آیکون باتری در گلکسی نوت ۷هایی را که باتری آن‌ها تعویض شده، به سبز تبدیل می‌کند. این بروزرسانی نرم‌افزاری تنها روی گوشی‌های هوشمندی نصب خواهد شد که باتری آن‌ها تعویض شده باشد. 

این بروزرسانی نرم‌افزاری در تمام ۱۱ کشوری که سامسونگ گلکسی نوت ۷ را بصورت رسمی در آن‌ها عرضه کرده، منتشر می‌شود. همانطور که اشاره کردیم، این بروزرسانی بخشی از اقدامات سامسونگ برای تشخیص گلکسی نوت ۷هایی است که باتری آن‌ها تعویض شده و کاربران می‌توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند. 

پس از انتشار بروزرسانی نمی‌توان انتظار داشت تا در یک بروزرسانی دیگر، سامسونگ امکان بازگرداندن رنگ باتری به سفید را فراهم کند، از این‌رو باید رنگ باتری در گلکسی نوت ۷ را همان سبز خواند، حال آنکه برخی کاربران به دلایل شخصی یا عادت همیشگی در پی بازگرداندن رنگ این آیکون به سفید خواهند بود، از این‌رو اپلیکیشن Status توسعه یافته تا این کاربران بتوانند با وجود باتری تعویض شده، اقدام به تعویض رنگ کنند. 

البته باید به این موضوع اشاره کرد که با استفاده از Status، نه تنها رنگ باتری آیکون باتری بلکه رنگ تمامی آیکون‌های گوشی را می‌توان شخصی سازی کرد. این اپلیکیشن به رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، اما برای استفاده از آن باید ارائه‌ی دسترسی به بخش‌های زیادی از گوشی را به جان خرید. 

رنگ سبز آیکون باتری را می‌توان به عنوان مجوزی برای ورود به هواپیما نیز برشمرد، چراکه شماری از خطوط هوایی ورود این گوشی هوشمند به هواپیما را ممنوع کرده‌اند و از این‌رو آیکون سبز را می‌توان به مثابه مجوزی برای ورود به مناطق ممنوعه خواند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات