تصاویر واقعی از گوشی لنوو موتو M رویت شد

پنج‌شنبه ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
تصاویر جدیدی از گوشی‌هوشمند معرفی نشده‌ی لنوو موتو M با شماره مدل XT-1662 رویت شده است که به نظر واقعی می‌رسد.
تبلیغات

اواخر ماه گذشته محصولی که با نام موتو M و با شماره مدل XT-1662 شناخته می‌شود در TENAA رویت شد. در کنار تصاویر رسمی، جزئیاتی در مورد مشخصات فنی این محصول نیز منتشر شده بود که می‌توان به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل، پردازنده‌ی مدیاتک MT6755 با فرکانس کاری ۲.۱ گیگاهرتز، و ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم اشاره کرد. حال چندین عکس از نمونه‌ی واقعی این فبلت نیز در دسترس قرار گرفته است. در ادامه با زومیت همراه باشید تا با این محصول بیشتر آشنا شوید.

منصفانه‌ است اگر بگوییم لنوو و برند زیر مجموعه‌ی آن یعنی موتورولا در چند وقت اخیر فعالیت زیادی داشته‌اند. این شرکت در ماه ژوئن دو گوشی‌هوشمند موتو زد و موتو زد فورس را معرفی کرد. سپس گوشی‌هوشمند موتو زد پلی و دوربین Hasselblad True Zoom در طی نمایشگاه ایفا امسال از این کمپانی معرفی شد. افزون بر آنچه اشاره شد، این شرکت در نمایشگاه ایفا برلین محصولات دیگری چون A Plus و Vibe P2 و نیز K6، K6 Power و K6 Note را هم رونمایی کرده است. اما به نظر می‌رسد کار این کمپانی چینی به همینجا ختم نمی‌شود.

گوشی‌هوشمند لنوو موتو M از زبان طراحی اولیه‌ی محصولات سری موتو بهره می‌برد. اما در عین حال به نظر می‌رسد محصول یاد شده از سه محصول جدید سری موتو زد ارزان‌تر باشد و گفته می‌شود این دستگاه گوشی‌هوشمند میان‌رده خواهد بود که به احتمال زیاد برای بازار چین در نظر گرفته شده است. جنس بدنه‌ی این محصول آلومینیومی و ظاهرا یک سنسور اثرانگشت نیز در بخش پشتی آن تعبیه شده است. همچنین به نظر نمی‌رسد که این گوشی از دکمه‌ی فیزیکی هوم بهره ببرد.

همانطور که پیش از این نیز اعلام شده بود، این دستگاه مجهز به یک دوربین پشتی ۱۶ مگاپکیسلی خواهد بود و دوربین جلویی آن نیز ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی موتو ام نیز ۳۲ گیگابایت و ظرفیت باتری آن ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود. زمان احتمالی عرضه‌ی XT-1662 ممکن است همزمان با موتو ام دیگری با شناسه‌ی مدل XT-1663 باشد. گفته می‌شود مدل XT-1663 نسخه‌ی کوچک‌تر گوشی‌هوشمند مورد بحث خواهد بود و نمایشگر آن ۴.۶ اینچی در نظر گرفته شده است. علاوه بر این پردازنده‌ی مدل کو‌چک‌تر MT6750 اعلام شده است. در ادامه می‌توانید تصاویر دیگری از گوشی‌هوشمند XT-1662 را مشاهده کنید.

 Lenovo Moto M (XT-1662)
 Lenovo Moto M (XT-1662)

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات