رانندگان فرمول یک خواهان اتومبیل های سریع تر 12 سیلندری هستند

پنج‌شنبه ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
از زمانی‌که خبر خرید فرمول یک به ارزش ۸ میلیارد دلار توسط کمپانی Liberty Media فاش شده است، رانندگان نیز انتظار تغییراتی شگرف را در این مسابقات دارند.
تبلیغات

 طبق گزارشات AFP، سباستین فتل به نیابت از همه‌ی رانندگان لب به سخن گشوده و درباره‌ی تغییراتی که آن‌ها می‌خواهند در مسابقات اتفاق بیفتد، اظهار نظر کرده است. برای شروع، همانگونه که فتل عنوان کرده، رانندگان نیاز دارند تا با غرش موتورهای ۱۲ سیلندری قدیمی به‌جای موتورهای هیبریدی ۶ سیلندر محدود شده، هیجان بیش‌تری را تجربه کنند.

 فتل در اظهارات خود بیان کرده: "شما در مقام یک راننده دوست دارید سریع‌تر برانید و اوج هیجان را تجربه کنید. اگر از من بپرسید چه اتومبیلی دوست داری سوار شوی، اینگونه پاسخ می‌دهم که دوست دارم تعداد سیلندرهای اتومبیل را دو برابر کنم و تجهیزات الکتریکی پیچیده‌ی آن را خارج کنم."

فلیپه نصر از تیم سابر و سرجیو پرز از تیم ایندیا فورس هر دو معتقند که نبردهای تنگاتنگ در مسیر مسابقه آن چیزی است که طرفداران می‌خواهند به‌جای تماشای تیمی برتر که در هر مسابقه قهرمان است.

پرز بیان کرد: "من دوست دارم رقابت در مسابقات فرمول یک نزدیک‌تر باشد و به تیم‌های میانی این فرصت داده شود که بتوانند برای دستیابی به مقام بجنگند و برنده‌ی مسابقه باشند. من احساس می‌کنم با این شیوه، طرفداران هیجان بیشتری را تجربه می‌کنند که مثلاً در یک دور ویلیامز اول باشد و در دورهای بعدی، رانندگان دیگر این رده را تجربه کنند."

از سویی دیگر، دنیل ریکیاردو گفت پیشنهاد او در رابطه با برقراری مسابقه در روز شنبه است در نتیجه تیم‌ها بعد از مسابقه می‌توانند به تفریح بپردازند. در واقع این راننده‌ی جوان اولویت‌های خود را فهرست کرده است:

من دوست دارم به‌جای یکشنبه روز شنبه مسابقه دهم تا بتوانم به تفریحاتم در شنبه شب برسم و برنامه‌ی شادی داشته باشم.

بسیار جذاب خواهد بود که ببینیم چه سرنوشتی انتظار فرمول یک را می‌کشد اما چون قرارداد مالکیت در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷ نهایی می‌شود باید کمی منتظر بمانیم.

مسابقات فرمول یک
مسابقات فرمول یک
مسابقات فرمول یک
مسابقات فرمول یک
مسابقات فرمول یک
مسابقات فرمول یک
مسابقات فرمول یک
مسابقات فرمول یک
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات