گوشی هواوی میت 9 به سنسور تشخیص عنبیه مجهز خواهد بود

چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شایعه‌ی جدیدی منتشر شده است که بیان می‌کند گوشی‌هوشمند هواوی میت ۹ به سنسور تشخیص عنبیه‌ی چشم مجهز خواهد شد.
تبلیغات

هر روز به زمان معرفی رسمی گوشی‌هوشمند هواوی میت ۹ نزدیک‌تر می‌شویم. بنا به جدیدترین گزارشی که در این مورد منتشر شده این فبلت که پرچمدار بعدی هواوی است در ماه نوامبر معرفی می‌شود. انتظار می‌رود دستگاه مورد بحث در روز ۸ نوامبر معرفی شود و اگر شایعات منتشر شده صحت داشته باشند، این محصول در چهار مدل عرضه خواهد شد. علاوه بر این گفته شده که هواوی میت ۹ مجهز به نمایشگر حساس به میزان فشار خواهد بود و سایر مشخصات فنی این گوشی نیز مدتی قبل فاش شده است. اما حالا شایعه‌ی جدیدی منتشر شده که یکی دیگر از ویژگی‌های محصول مورد اشاره را اعلام کرده است. در ادامه‌ با زومیت همراه باشید تا با مشخصات این پرچمدار بیشتر آشنا شوید.

بنا بر شایعات اخیر، هواوی میت ۹ درست مانند گلکسی نوت ۷، مجهز به سنسور تشخیص عنبیه چشم (Iris Scanner) خواهد بود. این سنسور در بخش جلویی دستگاه قرار داده شده و علاوه بر این، گوشی یاد شده از سنسور اثرانگشت هم در بخش پشتی بهره می‌برد. جنس بدنه‌ی این فبلت فلزی بوده و احتمالا گران‌ترین دستگاه ساخت هواوی در سال جاری خواهد بود. انتظار می‌رود هواوی میت ۹ در دو مدل با رم ۴ گیگابایتی و ۶ گیگابایتی عرضه شود. مدلی که از ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد با حافظه‌ی داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. همچنین مدلی که ۶ گیگابایت رم دارد با حافظه‌ی داخلی ۶۴، ۱۲۸ و نیز ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود. گفته شده که سه مدل از میت ۹ با قیمت‌ ۵۰۹، ۵۸۴، و ۷۰۴ دلار روانه بازار خواهند شد. حال انتظار می‌رود که این شرکت ساعت هوشمت هواوی‌واچ را نیز با گران‌ترین مدل میت ۹ به مشتریان خود عرضه کند. گران‌ترین مدل این فبلت پرچمدار با قیمت ۱۱۰۷ دلار در چین عرضه می‌شود.

هواوی میت ۹ در ۹ رنگ مختلف تولید خواهد شد و اگر گزارشی که اخیرا در این مورد منتشر شده واقعیت داشته باشد، می‌توانید این محصول را با رنگ‌های طلایی کهربایی، خاکستری کهربایی، سفید، طلایی، مشکی براق، طلایی مایل به قهوه‌ای، نقره‌ای، رزگلد و خاکستری آسمانی خریداری کنید. این محصول احتمالا از نمایشگری ۵.۷ اینچی با کیفیت FHD یا QHD بهره خواهد برد. پردازنده‌ی ۶۴ بیتی این فبلت نیز HiSilicon Kirin 960 خواهد بود که شامل هشت هسته‌ی پردازشی است. دوربین در نظر گرفته شده برای گوشی یاد شده نیز ساخت کمپانی لایکا است.البته هنوز مشخص نیست که آیا دوربین پشتی این محصول دوگانه خواهد بود یا یک دوربین تکی است. انتظار می‌رود سیستم‌عامل پیش‌فرض میت ۹ اندروید ۷.۰ نوقا باشد که به رابط کاربری انحصاری هواوی موسوم به Emotion UI نیز مزین شده است.

نظر شما در مورد هواوی میت ۹ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات