پیام رسان Allo بصورت همزمان فقط در یک گجت قابل استفاده است

چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از انتشار نسخه نهایی پیام رسان Allo گوگل، حال شنیده‌ها حکایت از این دارد که این پیام‌رسان بصورت همزمان روی یک گجت فعال است.
تبلیغات

گوگل در جریان برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگانش دو پیام رسان Allo و Duo را رونمایی کرد. پیام‌رسان Duo‌ چندی پیش بصورت رسمی منتشر شد، حال آنکه امروز شاهد رونمایی از نسخه‌ی نهایی Allo بودیم. این دو پیام‌رسان برای دو پلتفرم اندروید و iOS در اختیار کاربران قرار گرفته و هر دو اپلیکیشن را می‌توان از فروشگاه‌های مربوط دریافت کرد. گوگل سعی دارد تا با Allo متد جدیدی از اپلیکیشن پیام‌رسان را معرفی کرد، چرا که بااستفاده از این سرویس می‌توان از دستیار صوتی هوشمند گوگل نیز استفاده کرد، بطوری که از طریق این بات نرم افزاری کاربران قادر به پرسیدن سوالات و دریافت پاسخ‌های مناسب هستند.

حال ساعاتی پس از انتشار نسخه‌ی رسمی Allo‌ مشکلات و محدودیت‌های این سرویس در حال رخ نمایی است. از جمله محدودیت‌های Allo می‌توان به امکان استفاده از این سرویس بصورت همزمان روی یکی از گجت‌های کاربران اشاره کرد. البته این مساله به همین جا ختم نمی‌شود، چراکه درصورت تعویض گجت، تمام چت‌ها، تصاویر و فایل‌های به اشتراک گذاشته شده از بین می‌رود. حتی تصویر پروفایل نیز دیگر قابل دستیابی نیست. در صورتی که Allo روی گجت دیگری نصب شود، این سرویس از کاربر می‌خواهد تا تمام تنظیمات را از نو انجام دهد. اغلب سرویس‌های پیام‌رسان موجود در بازار امکان دسترسی همزمان به پیام‌های رد و بدل شده را روی گجت‌های مختلف فراهم کرده و در صورت بروز مشکل دسترسی به داده‌ها را فراهم می‌کنند.

بسیاری از کاربران این سرویس به این نکته اشاره می‌کنند که Allo یک سرویس نیمه کاره است، بطوریکه امکان Direct Reply در اندروید نوقا برای این سرویس فعال نبوده و پشتیبانی از اندروید ور نیز برای Allo بصورت کامل وجود ندارد. انتظار می‌رود گوگل با انتشار بروزرسانی‌هایی برای سرویس Allo، محدودیت‌های این سرویس را از میان برداشته و قابلیت‌های بیشتری را روی آن قرار دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات