گزارش مالی اَدوبی در سه ماهه سوم سال 2016 منتشر شد: رکوردزنی با درآمد ۱.۴۶ میلیارد دلاری

چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اَدوبی گزارش مالی سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۶ را منتشر کرده که با درآمد ۱.۴۶ میلیارد دلاری همراه شده است.
تبلیغات

اَدوبی گزارش مالی فصل سوم برای سال جاری میلادی را منتشر کرده که با رکوردشکنی برای این کمپانی همراه شده است. براساس اطلاعات ارائه شده ادوبی موفق شده تا درآمدی ۱.۴۶ میلیارد دلاری را کسب کند که بالاتر از پیش‌بینی‌های کارشناسان وال استریت است. این کمپانی موفق شده به ازای هر سهم خود سودی ۰.۷۵ دلاری کسب کند که در مقایسه با ۰.۷۲ دلار پیش‌بینی شده توسط تحلیل‌گران رقم بالاتری است. تحلیل‌گران وال‌استریت پیش‌بینی کرده بودند تا این کمپانی درآمدی ۱.۴۵ میلیارد دلاری را کسب کند.

سال گذشته ادوبی موفق شده بود تا در سه ماهه‌ی سوم درآمدی ۱.۲۲ میلیارد دلاری کسب کند. برای دومین بار است که ادوبی آمار مربوط به مشترکان سرویس Creative Cloud خود را از گزارش مالی خارج کرده است. با استفاده از این روش می‌توان میزان رشد سرویس پرطرفدار ادوبی را به راحتی محاسبه کرد. اَدوبی طی فصل گذشته اعلام کرد که این تغییر را به این دلیل ایجاد کرده تا تمرکز بیشتری برای درآمد سالانه‌ی کسب شده توسط این سرویس داشته باشد.

کسب و کار رسانه‌های دیجیتال اَدوبی (Digital media Business) تاکنون در سال ۲۰۱۶ به درآمد ۳.۷ میلیارد دلاری دست یافته که شامل دو سرویس Creative Cloud و Document Cloud است که دومی جدیدا راه‌اندازی شده است. درآمد کسب شده توسط این بخش در مقایسه با ۳.۴۱ میلیارد دلار فصل دوم نشان از افزایش دارد.

کسب و کار بازاریابی اَدوبی نیز در فصل سوم رکورد جدیدی را ثبت کرده است. بنابر اعلام ادوبی این بخش موفق شده تا درآمدی ۴۰۴ میلیون دلاری کسب کند. براساس اطلاعات ارائه شده پیش بینی‌های ادوبی برای کسب درآمد فصل چهارم بالاتر از پیش بینی‌های انجام شده است.

پس از آنکه ادوبی گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی سوم خود را منتشر کرد، سهام این کمپانی چهار درصد افزایش یافت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات