سالین و ساخت هفت دستگاه دیگر از مدل S7

چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت اتومبیل سازی سالین این روزها علیرغم کمبود بودجه همچنان به ساخت خودرو ادامه می‌دهد.
تبلیغات

روز جمعه سالین اعلام کرد که تولید مدل S7 را از سر خواهد گرفت، تولید این خودروی سوپر اسپرت از سال ۲۰۰۶ به دلیل نبود مشتری متوقف شده بود و حتی چند شاسی باقی مانده از این خودرو نیز در اواسط سال ۲۰۱۵ برای فروش گذاشته شد. در ادامه همراه زومیت باشید.

سالین گفته است که این شرکت قصد دارد تا تولید ۷ دستگاه از مدل S7 را آغاز کند، این مدل‌ها با نام S7 LM شناخته خواهند شد. این خودروها برای پاس داشت بیستمین سالگرد پیروزی‌های مختلف سالین در موتور اسپرت ساخته خواهند شد که این پیروزی‌ها به مدت هفت سال پیاپی و از سال ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۲ ادامه داشت. در طی این سال‌ها سالین بیش از ۱۲ پیروزی را در سری مسابقات لمانز امریکایی و اروپایی به دست آورد.

سالین

خودروی سوپر اسپرت S7 LM از یک پیشرانه‌ی هشت سیلندر وی شکل به حجم ۷ لیتر استفاده می‌کند که مجهز به سیستم تویین توربو شده است، این پیشرانه سابقا در مدل S7 Twin Turbo نیز مورد استفاده قرار گرفته بود. قدرت تولیدی این پیشرانه معادل ۱۰۰۰ اسب بخار است که با مدل‌های S7 سال ۲۰۰۶ که مجهز به پکیج Competition بودند یکسان است.

سایلن گفته است که عملکرد مدل S7 LM بهبود یافته است اما آمار و ارقام دقیقی در این خصوص اعلام نکرده است. سازنده همچنین اعلام کرده است که در داخل کابین، نمای بیرونی و رینگ چرخ‌های این خودرو تغییراتی را اعمال کرده است. تولید این خودرو در مرکز اصلی سالین در شهر کرونای ایالت کالیفرنیا انجام خواهد شد.

سالین در سال ۲۰۰۷ تلاش‌هایی برای تولید یک مدل جایگزین برای S7 را انجام داد و حتی یک نمونه‌ی مفهومی را نیز در این خصوص به نمایش گذاشت. گرچه این برنامه به دلیل بحران اقتصادی این شرکت متوقف شد اما سالین تسلیم نشد و استیو سالین مدیر اجرایی و موسس این شرکت در سال ۲۰۱۳ گفت که برنامه‌ی تولید مدل S8 به عنوان جایگزین مدل S7 همچنان ادامه دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات