JK Imaging دوربین 360 درجه Pixpro کداک را با رزولوشن 4K معرفی کرد

سه‌شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی JK Imaging با در اختیار داشتن گواهی تولید دوربین‌هایی با برند کداک، دوربین ۳۶۰ درجه با رزولوشن 4K در فتوکینا ۲۰۱۶ رونمایی کرد.
تبلیغات

کمپانی JK Imaging در جریان برگزاری نمایشگاه فتوکینا ۲۰۱۶ که در کلن آلمان برگزار می‌شود، دوربین جدید ۳۶۰ درجه‌ای را رونمایی کرد که از وجود رزولوشن 4K بهره می‌برد. این کمپانی گواهی استفاده از برند و تولید دوربین‌ها با نام کداک را در اختیار دارد و از این‌رو می‌توان نام این کمپانی را روی دوربین جدید JK Imaging مشاهده کرد. این دوربین ۳۶۰ درجه در در برابر خراش مقاوم بوده و همراه با یک استیک سلفی در کنار ریموت در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. نمایشگری در لبه‌ی بالایی این دوربین قرار گرفته که امکان کنترل دوربین را در کنار اعمال تنظیمات و پارامترها ممکن می‌کند. البته تنظیمات این دوربین را می‌توان با استفاده از اپلیکیشن‌های توسعه یافته برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی و iOS نیز انجام داد. 

برای ثبت تصاویر و ویدیو‌ها در این دوربین از دو سنسور ۲۰ مگاپیکسلی BSI CMOS استفاده می‌شود. دوربین جلویی زاویه‌ی دید ۱۳۵ درجه‌ای را پوشش می‌دهد، در حالی که دوربین پشتی زاویه دید ۲۳۵ درجه‌ای دارد. با استفاده از این دوربین می‌توان بین ویدیوی 4K با نسبت تصویر ۱۶ به ۹ در حالت تخت که با استفاده از دوربین جلویی ثبت شده و ویدیوی کروی کاملا ۳۶۰ درجه که با دو دوربین ثبت شده، سوئیچ کرد. هر دو لنز مورد استفاده در این دوربین دیافراگم f/2.4 دارند.

همچنین باید به تثبیت کننده‌ی الکترونیکی مورد استفاده نیز اشاره کرد. دوربین ۳۶۰ درجه کداک قادر است تصاویری کروی با رزولوشن ۲۷ مگاپیکسل تولید کند. با استفاده از تنظیمات کاهش رزولوشن تصویر از روی دوربین می‌توان این تصاویر را برای اشتراک گذاری سریع آماده کرد. 

از قابلیت‌های ارتباطی PixPro باید به اتصال وای-فای، NFC و بلوتوث اشاره کرد. پیکس پرو قادر است صدا را بصورت استریو ذخیره کند که این امر از طریق چهار میکروفون تعبیه شده روی آن امکان پذیر است. همچنین می‌توان این دوربین را به میکروفون‌های اکسترنال نیز مجهز کرد. باتری مورد استفاده در این دوربین قابل تعویض است و تصاویر ثبت شده نیز روی کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی ذخیره می‌شود. انتظار می‌رود این دوربین در ژانویه سال ۲۰۱۷ میلادی راهی بازار شود. هرچند سخنی از قیمت این محصول به میان نیامده، اما انتظار می‌رود شاهد برچسب قیمت ۵۰۰ دلار برای آن باشیم. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات