آیفون 7 و 7 پلاس با روکش طلای ۲۴ عیار و الماس عرضه شد

چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس همانند سال‌های گذشته با روکشی از جنس طلای ۲۴ عیار و الماس هم اکنون در دسترس مشتریان قرار گرفته است.
تبلیغات

کارالوکس (Karalux) یک شرکت ویتنامی متخصص در سفارشی‌سازی و قرار دادن روکش طلا بر روی ابر خودروها است. در طی چندین سال، این کمپانی گوشی‌های هوشمند رده‌بالایی چون گلکسی نوت ۴، گلکسی نوت ۵، آیفون ۶، آیفون ۶ اس، و ۶ اس پلاس را با روکشی از جنس طلا عرضه کرده است. حالا هم این شرکت به سراغ دو گوشی‌هوشمند جدیداپل، یعنی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس رفته و این دو محصول را نیز با روکش طلایی و الماس عرضه کرده است. در ادامه با زومیت همراه شوید تا با سفارشی‌سازی آیفون‌ توسط این کمپانی بیشتر آشنا شویم.

اگر یکی از دارندگان آیفون‌های جدید باشید، این شرکت روکشی از جنس طلای ۲۴ عیار را بر روی گوشی‌ شما قرار می‌دهد و اگر دستگاه شما مشکی رنگ باشد، کارالوکس می‌تواند پوششی از جنس طلای سیاه یا سیاه ساده را بر روی آن قرار دهد. این شرکت اعلام کرده که انجام این فرآیند ۸ ساعت زمان می‌برد و لایه‌ای که بر روی دستگاه مشتریان قرار می‌گیرد با استفاده از فناوری پوشش نانو، از گوشی یاد شده در برابر گرما محافظت خواهد کرد. جنس لوگوی اپل نیز در بخش پشتی دستگاه لایه‌ای از الماس خواهد بود.

gold iphone 7

علاوه بر این در صورت تمایل، کارالوکس یک متن یا یک عکس را نیز بر روی بخش پشتی دستگاه حکاکی می‌کند. بنابراین می‌توانید نام یا عکس پرنده‌ی مورد علاقه یا نام شخصی که برای شما مهم است یا هر مورد دیگری را بر روی آیفون خود داشته باشید. 

gold iphone 7

به منظور آگاهی از شرایط انجام این کار، به وب‌سایت این کمپانی مراجعه کنید. البته باید اشاره کنیم با توجه به آنچه در وب‌سایت یاد شده مشاهده کردیم، قیمت خود‌ آیفون نیز در نرخ‌های اعلام شده، لحاظ شده است. اطلاعات مربوط به این شرکت نیز در سایت مورد بحث قرار دارد. همچنین یک شماره‌ی واتس‌اپ هم به منظور برقراری ارتباط با کمپانی کارالوکس ارائه شده که در صورت نیاز می‌توانید با استفاده از با شرکت یاد شده ارتباط برقرار کنید.

gold iphone 7

آیفون ۷ مدل ۱۲۸ گیگابایتی با روکش طلای سیاه با قیمت ۲۴۰۰ دلار، آیفون ۷ پلاس مدل ۲۵۶ گیگابایتی را روکش طلای ۲۴ عیار ۲۷۰۰ دلار و آیفون ۷ پلاس مدل ۱۲۸ گیگابایتی با روکش طلای ۲۴ عیار با قیمت ۲۵۰۰ دلار توسط این شرکت به فروش می‌رسند. همچنین آیفون ۷ مدل ۳۲ گیگابایتی با روکش طلای ۲۴ عیار ۱۹۰۰ دلار، و نهایتا آیفون ۷ مدل ۱۲۸ گیگابایتی با روکش طلای ۲۴ عیار با قیمت ۲۴۰۰ دلار در دسترس مشتریان و علاقمندان قرار گرفته است.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا حاضر به پرداخت چنین مبالغی برای یک گوشی‌هوشمند هستید یا خیر؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات