تماشا کنید: ویدئوی تبلیغاتی خودروهای هیبریدی پورشه

چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در ویدئوی تبلیغاتی جدید پورشه خودرو‌های هیبریدی این شرکت گرد هم آمده‌اند.
تبلیغات

اگرچه خودروهای هیبریدی تنها نقش یک گذرگاه را برای دستیابی به سیستم‌های انتقل قدرت کاملا الکتریکی، ایفا می‌کنند، با این حال غول‌های خودرو‌سازی دنیا کماکان در حال سرمایه‌گذاری بر روی فناوری‌های مرتبط با سیستم‌های هیبریدی هستند، تا به این ترتیب سیستم‌های انتقال قدرت احتراق داخلی متداول را با سیستم‌های پیشرفته‌ی الکتریکی، ادغام کنند.

پورشه با مدل‌های هیبریدی خود که در حقیقت زیرمجموعه‌ای از خودروهای سری E-Performance این شرکت هستند، در میان غول‌های خودرو‌سازی، جزو شرکت‌های پیشرو محسوب می‌شود. در حال حاضر دو مدل محبوب Cayenne SUV و سدان پانامرا با سیستم انتقال قدرت هیبریدی عرضه می‌شوند و همچنین به زودی خودروهای پورشه 911 و Macan نیز مجهز به چنین سیستم‌هایی خواهند شد.

خودروی پورشه 918 اسپایدر و خودروی مسابقه‌ای 919 Hybrid LMP1 جزو خودروهایی هستند که نقشی کلیدی در توسعه‌ی سیستم‌های هیبریدی این شرکت آلمانی داشته‌اند و همان طور که در ویدئوی تبلیغاتی پورشه مشاهده می‌کنید، فناوری‌های هیبریدی آنها با بهبود عملکرد خودروهای هیبریدی، بر جذابیت آنها می‌افزایند. 

در سال‌های آینده، این خودروساز آلمانی با هدف آماده‌سازی شرایط برای عرضه‌ی خودروی Mission-E تا پایان دهه‌ی جاری، توسعه‌ی سیستم‌های انتقال قدرت تمام‌الکتریکی را سرعت خواهد بخشید. Mission-E به عنوان نخستین خودروی الکتریکی پورشه، پتانسیل بدل شدن به اسپرت‌ترین خودرو در نوع خود را دارد و بنابراین می‌تواند خودروی Model S تسلا را نیز به چالش بکشد.

اگرچه آینده‌ی خودرو‌های الکتریکی پورشه، در حال حاضر مبهم است، اما احتمال آن وجود دارد که شاهد عرضه‌ی یک نسخه‌ی کوچک‌تر از Mission-E، باشیم. همچنین در آینده ممکن است خودروی پورشه 911 به همراه پیشرانه‌ی تمام‌الکتریکی عرضه شود.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم تا ویدئوی تبلیغاتی پورشه را تماشا کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات