سیگما لنز‌های پرایم 85 میلی‌متری با F1.4 و 12-24 میلی‌متری و 500 میلی‌متری با F4 را معرفی کرد

سه‌شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سیگما دو لنز پرایم و یک لنز بسیار عریض به سری لنزهای مخصوص دوربین‌های فول‌فریم اضافه کرد.
تبلیغات

سیگما با دست پر به نمایشگاه فتوکینا ۲۰۱۶ آمده و سه لنز جدید برای دوربین‌های فول‌فریم معرفی کرده است. لنزهای سری آرت (Art) این شرکت همیشه جزو بهترین لنزهای بازار بوده‌اند و کیفیت خیره‌کننده‌ای را ارائه می‌کنند. سیگما در فتوکینا امسال یک لنز پرایم ۸۵ میلی‌متری با F1.4 Art، یک لنز 12-24 میلی‌متری بسیار عریض با F4 و همچنین یک لنز زومِ پرایمِ 500 میلی‌متری با F4 معرفی کرده است. همه‌ی این لنزها مانت DG پشتیبانی می‌کنند که مناسب دوربین‌های فول‌فریم است.

لنز 85mm F1.4 Art به لطف دیافراگم بسیار باز خود، برای علاقمندان بوکه طراحی شده است. این لنز همچنین از موتور HSM AF برای فوکوس سریع‌تر نسبت به لنزهای قبلی بهره می‌برد و قرار است با قیمت ۱۱۹۹ دلار روانه بازار شود که بسیار پایین‌تر از لنز ۸۵ میلی‌متری کانن با F1.2 و قیمت ۱۹۰۰ دلار است. این لنز با مانت‌های مختلف از جمله مانت دوربین‌های کانن و نیکون وارد بازار خواهد شد.

لنز Sigma 12-24mm F4 DG HSM Art دیگر تازه وارد این شرکت است که جزو خانواده‌ی لنزهای بسیار عریض محسوب می‌شود. این لنز نیز به موتور سریع‌تری مجهز شده تا فرایند فوکوس با سرعت‌ بیشتری در مقایسه با لنزهای قبلی انجام شود. سیگما از شیشه‌ی خاصی در این لنز بهره برده است تا میزان اعواج آن به حداقل برسد و تصویر خیره‌کننده‌ای را ارائه کند. این لنز نیز با قیمت ۱۵۹۹ از ماه آینده عرضه خواهد شد.

Sigma 12-24mm F4

اما لنز دیگر سیگما که عکاس‌های ورزشی و همچنین حیات وحش را مخاطب قرار داده، Sigma 500mm F4 DG OS HSM Sport است. لنزهای تله معمولا وزن زیادی دارند. سیگما برای کاهش وزن لنز بزرگ خود از فیبرکربن در بدنه‌ی لنز بهره برده است و بخش‌های فلزی را نیز از آلومینیوم ساخته است. طراحی بدنه نیز به شکلی است که در برابر نفوذ مایعات و گرد و غبار مقاوم است. این لنز نیز با مانت‌های کانن و نیکون روانه بازار می‌شود و قیمت آن ۵۹۹۹ دلار تعیین شده است.

تمام مطالب مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی نمایشگاه فتوکینا ۲۰۱۶ مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات