شیائومی دوربین بدون آیینه M1 4K را معرفی کرد

سه‌شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی که به سرک کشیدن در بازارهای مختلف علاقه دارد این بار با یک دوربین بدون آیینه وارد بازار عکاسی شده است.
تبلیغات

شیائومی در نمایشگاه فتوکینا ۲۰۱۶ یک دوربین عکاسیِ بدون آیینه با قابلیت ضبط ویدیو 4K با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه را معرفی کرده است. این کمپانی چینی که به دلیل عرضه‌ی گوشی‌های موبایل ارزان قیمت و با کیفیت معروف است از همان ابتدا صرفا به بازار موبایل تکیه نکرده و از دستگاه هواساز تا پهپاد، روترهای شبکه، ابزارهای خانه هوشمند، اسکوتر و چندین محصول دیگر را تولید کرده است.

دوربین بدون آیینه‌ی شیائومی با نام M1شناخته می‌شود و ۲۸۰ گرم وزن دارد. در دل این دوربین سنسور ۲۰ مگاپیکسلی IMX260 سونی قرار گرفته است. دوربین شیائومی از وای-فای و بلوتوث پشتیبانی می‌کند تا به راحتی بتوان تصاویر گرفته شده را به موبایل منتقل کرده و نسبت به ویرایش یا اشتراک گذاری آن‌ها اقدام کرد. این دوربین با دو لنز 42.5 میلی‌متری با F1.8 و همچنین 12-40 میلی‌متری با F3.5-5.6 روانه بازار می‌شود.

Xiaomi M1

شیائومی در طراحی XiaoYi M1 تلاش کرده تا ظاهر دوربین و عملکرد آن را ساده کند و در همین راستا این دوربین فقط ۴ دکمه و یک صفحه لمسی برای کنترل دوربین دارد. علاقمندان به عکاسی به دکمه‌های رایج موجود بر روی دوربین‌ها عادت کرده‌اند اما شاید تازه‌واردهای این صنعت از طراحی جدید شیائومی استقبال کنند.

دوربین M1 با لنز ۱۲-۴۰ میلی‌متری ۳۳۰ دلار و با لنز ۴۲.۵ میلی‌متری ۴۵۰ دلار قیمت گذاری شده است. این دوربین‌ قرار است از همین ماه روانه بازار مصرف کننده شود.

تمام مطالب مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی نمایشگاه فتوکینا ۲۰۱۶ مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات