لنوو گوشی های هوشمند K6 Power، K6 و K6 Note را معرفی کرد

جمعه ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
لنوو در جریان نمایشگاه IFA 2016 از سه گوشی هوشمند جدید خود با نام‌های K6 Power، K6 و K6 Note‌  با هدف افزایش سهم از بازار هند رونمایی کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

لنوو از ۳ گوشی هوشمند میان رده جدید خود در جریان نمایشگاه IFA 2016‌ رونمایی کرد. K6 Power، K6 و K6 Note‌ نام این سه گوشی جدید است که هر سه به سیستم روی یک چیپ اسنپدراگون ۴۳۰ که روی فرکانس کاری ۱.۴ گیگاهرتز کلاک شده‌اند مجهز شده و از پردازنده گرافیکی Adreno 505‌ بهره می‌برند. سنسور اثر انگشت در پشت این گوشی‌ها قرار گرفته و هر سه مدل از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کنند.

مدل K6 مدل پایه‌ای سری جدید K‌ لنوو است که به نمایشگر ۵ اینچ فول اچ‌دی، ۲ گیگابایت رم،‌ حافظه داخلی ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است. دوربین ۸ مگاپیکسلی در قسمت جلوی این گوشی هوشمند و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی نیز برای قسمت پشت این دستگاه در نظر گرفته شده است. K6 از شبکه 4G نیز پشتیبانی می‌کند. 

K6 Power علاوه بر موارد بالا به باتری حجیم‌تر ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده و در دو نسخه به بازار عرضه می‌شود؛ نسخه ۱۶ گیگابایتی با ۲ گیگابایت رم و نسخه ۳۲ گیگابایتی با ۳ گیگابایت رم.

در نهایت مدل K6 Note به نمایشگر ۵.۵ اینچی مجهز است و در دو نسخه که هر دو ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارند ولی یکی از ۳ و دیگری از ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد به بازار عرضه می‌شوند. این گوشی هوشمند هم به باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است و از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در جلو و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت بهره می‌برد.

این گوشی‌های فلزی در سه رنگ خاکستری، طلایی و نقره‌ای به بازار عرضه می‌شوند و انتظار می‌رود برای بازار هند آماده شده باشند. هنوز مشخص نیست که قیمت این گوشی‌های هوشمند چقدر است ولی با توجه به قیمت ۱۰۵ دلاری ردمی 3S‌ شیائومی که رقیب مستقیم این گوشی‌ها محسوب می‌شود قیمت پایین و مناسبی را برای سری گوشی‌های K6 لنوو انتظار داریم. این سه گوشی‌ هوشمند از ماه آینده به بازار عرضه می‌شوند و هنوز مشخص نیست که آیا لنوو آن‌ها را در خارج از هند هم به بازار عرضه می‌کند یا خیر. نظر شما در مورد سه گوشی هوشمند جدید لنوو چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات