سامسونگ کارخانه تولید باتری در اروپا احداث می کند

شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ جزئیات برنامه‌ی خود برای تاسیس یک کارخانه‌ی بزرگ تولید باتری برای خودروهای الکتریکی در اروپا را منتشر کرد. در ادامه‌ی خبر همراه زومیت باشید.
تبلیغات

کارخانه‌ی تولید باتری برای خودروهای الکتریکی در کنار سایر کارخانه‌های این شرکت در کره جنوبی، چین و اتریش فعالیت خواهد کرد. کارخانه‌ی جدید سامسونگ در شهر Goed مجارستان که در حدود ۲۵ کیلومتری شمال بوداپست قرار دارد، ساخته خواهد شد.

این کارخانه در محیطی به مساحت ۳۳۰ هزار متر مربع و در محلی ساخته خواهد شد که قبلاً برای تولید صفحات نمایش از آن استفاده می‌شد. در بیانیه‌ی سامسونگ آمده است: «در این کارخانه از زیرساخت‌های کارخانه‌های موجود استفاده خواهد شد و سامسونگ انتظار دارد که این کارخانه با کاهش زمان و هزینه تولید هرچه سریع‌تر به سود رسانی برسد.»

سامسونگ انتظار دارد که خط تولید این کارخانه در نهایت توانایی تولید باتری کافی برای استفاده در ۵۰ هزار خودروی الکتریکی را در هر سال داشته باشد. این پروژه به ۳۸۴ میلیون دلار آمریکا نیاز دارد و از نیمه دوم سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد. براساس خبرها سامسونگ در رقابت با ال جی و پاناسونیک در حال محکم کردن جای پای خود در بازار باتری خودروهای الکتریکی است که پیش بینی می‌شود در سال‌های آینده رشد زیادی را تجربه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات