آیفون 7 به همراه محصولات جدید برند بیتز معرفی خواهد شد

شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
آیفون ۷ یکی از مورد انتظارترین محصولات فناوری امسال محسوب می‌شود. خبرهای جدید حاکی است که این گوشی‌هوشمند در کنار محصولات جدید برند Beats معرفی می‌شود. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

هفته‌ی آینده و در روز هفتم سپتامبر (۱۷ شهریور)، اپل یک رویداد مهم را برگزار خواهد کرد که مشخصا در این رویداد، آیفون‌های جدید این کمپانی یعنی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس سرانجام معرفی خواهند شد. بر اساس اعلام وب‌سایت فرانسوی iGeneration، اپل قصد دارد از تعدادی محصولات جدید برند بیتز نیز در روز معرفی آیفون‌های امسال، رونمایی به عمل آورد. این گزارش، حاوی اطلاعات ایمیلی است که از طرف یکی از افراد تیم Beats PR به طور غیر عمد برای وب‌سایت فرانسوی یاد شده ارسال شده است.

همانطور که پیش از این نیز بارها اشاره شده، آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به احتمال بسیار زیاد فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون خواهند بود. بنابراین تمامی هدفون‌ها و هدست‌هایی که برای این دو گوشی‌هوشمند ساخته خواهند شد از طریق پورت لایتنینگ به گوشی‌های آیفون متصل خواهند شد یا این اتصال به صورت بی‌سیم انجام می‌شود. در ماه ژانویه نیز اخباری در مورد هدفون‌های بی‌سیم و جدید کمپانی Beats منتشر شد که زمان احتمالی معرفی این هدفون‌ها نیز دقیقا با زمان معرفی آیفون‌های جدید اپل یکسان اعلام شده است. همچنین احتمال معرفی هدفون‌های جدید بیتز که از طریق پورت لایتنینگ به آیفون‌های امسال متصل می‌شوند نیز در کنار هدفون‌های بی‌سیم مورد بحث وجود دارد.

علاوه بر آنچه اشاره شد، هدفون‌های بی‌سیم جدیدی که البته تحت برند بیتز تولید نشده‌اند نیز احتمالا همزمان با آیفون‌ ۷ معرفی خواهند شد.

اگر به خاطر داشته باشید، کمپانی اپل در سال ۲۰۱۴ شرکت Beats Electronics را خریداری کرد و به همین دلیل کمپانی بیتز هم اکنون تحت نظر شرکت اپل فعالیت می‌کند. همین موضوع باعث شده تا توجهات به محصولات جدید این شرکت فعال در زمینه‌ی محصولات صوتی نیز در رویداد ۱۷ شهریور جلب شود. در هر صورت زمان زیادی تا رونمایی از آیفون‌های اپل باقی نمانده و تا چند روز آینده می‌توانیم به طور کامل صحت و سقم اخبار و شایعات مرتبط با آیفون ۷ را متوجه شویم. پس با زومیت همراه باشید تا شما را در جریان اخبار لحظه به لحظه‌ی مرتبط با این موضوع قرار دهیم.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات