سامسونگ داوطلبانه گوشی گلکسی نوت 7 را تعویض می‌کند

جمعه ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در روزهای گذشته گلکسی نوت 7 تیتر هر خبرگزاری شده است البته این موضوع به خاطر موفقیت در فروش یا امر دیگری نبوده و به دلیل مشکلات سخت‌افزاری که منجر به انفجار گوشی می‌شوند بوده است. حال سامسونگ اعلام کرده که داوطلبانه گوشی‌های گلکسی نوت 7 فروخته شده را تعویض می‌کند. با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

به تازگی خبری منتشر شده مبنی بر اینکه سامسونگ قصد جمع‌آوری گلکسی نوت 7 را داشته تا با بررسی آنها از انفجارشان جلوگیری کند. چند روز گذشته نیز سامسونگ تایید کرد که در عرضه این محصول وقفه‌ای ایجاد کرده تا با بررسی‌های کیفی بیشتر، از هرگونه اتفاقی جلوگیری کند.

امروز کمپانی سامسونگ به صورت جهانی اعلام کرده که قصد دارد داوطلبانه گلکسی نوت 7 فروخته شده به مشتریان را تعویض کند. مسئولین این کمپانی کره‌ای اذعان داشته‌اند که ‌پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر انفجار گوشی، تحقیقاتی را شروع کرده‌اند که درنهایت به یافتن مشکلی در باتری ختم شده است.

تاکنون ۳۵ گزارش مبنی بر انفجار گوشی گلکسی نوت 7 به سامسونگ ارسال شده و همین امر مسئولین سامسونگ را متقاعد ساخته که برای حفظ سلامت مشتریان به صورت موقت به فروش گلکسی نوت 7 خاتمه داده و تا برطرف نکردن مشکل باتری محصولی فروخته نشود.

تخمین زده می‌شود که تاکنون نزدیک به یک میلیون واحد از گوشی گلکسی نوت 7 به صورت جهانی فروخته شده باشد و این یعنی ممکن است کاربرانی باشند که دستگاهشان از باتری معیوب برخوردار بوده و ممکن است برای آنها مشکلی پیش بیاید.

کمپانی کره‌ای به دارندگان این محصول اعلام کرده که حاضر است به صورت داوطلبانه دستگاه فروخته شده به آنها را با یک گلکسی نوت 7 نو تعویض کند و به همکاری شرکای خود سعی خواهند کرد که تعویض این دستگاه‌ها تا حد ممکن برای کاربران آسان و راحت باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات