تصویر رندر جدیدی از ال جی وی 20 با ترکیب دوربین دوگانه در عقب آن منتشر شد

جمعه ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
ال جی وی 20 نام محصولی است که کمپانی کره‌ای ال جی قصد دارد در چند روز آینده از آن رونمایی کند. به تازگی تصویر رندر باکیفیتی از این تلفن هوشمند منتشر شده که به ما اجازه می‌دهد نگاهی به ترکیب دوربین دوگانه در عقب آن بیندازیم. با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

تنها چند روز به ۱۶ شهریور مانده است، روزی که ال جی وعده داده قصد دارد از جانشین ال جی وی 10، تلفن هوشمندی که سال گذشته با مشخصاتی مانند ترکیب دوربین دوگانه در جلو و صفحه نمایش ثانویه عرضه شد رونمایی کند.

حال تصویر رندری از ال جی وی 20 منتشر شده که به ما اجازه می‌دهد قبل از رونمایی این محصول، نگاهی دقیق به طراحی آن بیندازیم. با انتشار این تصویر، تمام شایعاتی که مبنی بر استفاده از ترکیب دوربین دوگانه در پشت این محصول منتشر شده بود تایید شدند.

اولین تفاوتی که می‌توان میان ال جی وی 20 با جد خود، ال جی وی 10 مشاهده کرد این است که دیگر خبری از ترکیب دوربین دوگانه در جلو نیست و در جلوی وی 20 تنها از یک دوربین استفاده شده است و همچنین اگر گوشی را در دستان خود گرفته و به پشت بچرخانید ترکیب دوگانه را در عقب آن مشاهده خواهید کرد. در حالی که در عقب وی 10 تنها یک دوربین به کار رفته بود.

در نظر داشته باشید که ال جی وی 20 دارای مشخصه‌های بسیاری است که البته نمی‌توان آنها را در این تصویر رندر مشاهده کرد؛ برای مثال وی 20 یک دستگاه مالتی مدیا بوده و به لطف همکاری ال جی با B&O Play از کیفیت صدای به مراتب بهتری نسبت به دیگر محصولات بهره می‌برد. همچنین هدفونی که در جعبه این محصول قرار خواهد گرفت از برند B&O Play است. ال جی وی 20 اولین تلفن هوشمندی خواهد بود که از چیپ ۳۲ بیتی کواد DAC استفاده خواهد کرد.

همچنین گفته شده ال جی وی 20 اولین محصولی خواهد بود که همراه با سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا عرضه خواهد شد. از نظر مشخصات فنی، این محصول دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بوده و از یک نمایشگر ثانویه ۲.۱ اینچی بهره می‌برد.

در زیر قاب این گوشی قرار است از یک تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ با پردازنده ۴ هسته‌ای با فرکانس ۲.۱۵ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۳۰ استفاده شود. از دیگر مشخصات ال جی وی 20 می‌توان به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه قابل افزایش اشاره کرد که به لطف درگاه کارت حافظه میکرو اس دی می‌توان میزان حافظه را تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش داد. ال جی وی 20 دارای یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بوده و یک حسگر اسکنر اثر انگشت نیز در عقب گوشی، زیر ترکیب دوربین دوگانه قرار گرفته است.

همانطور که می‌دانید ال جی قرار است از محصول جدید خود سه شنبه هفته‌ای که پیش رو داریم رونمایی کند، البته آسیاب اخبار و شایعات همچنان در چرخش است و احتمالا تا زمان پرده برداری از این محصول، شاهد انتشار اخبار بیشتری خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات