مون بلان از مجموعه خودکار هوشمند و کاغذ افزوده ۷۲۵ دلاری رونمایی کرد

جمعه ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مانند ساعت مچی که قبلا فقط برای مشاهده‌ی زمان کاربرد داشت و با هوشمند شدن تبدیل به کالای تجملی شد، خودکارهای هوشمند هم در حال تبدیل شدن به کالاهای لوکس هستند. شرکت آلمانی مون بلان (Montblanc) خودکار ویژه‌ی کاغذ افزوده و دفتر یادداشت جدید خود را در نمایشگاه ایفا 2016 برلین به نمایش گذاشت. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

پیش از این ساعت‌های مچی فقط برای آگاهی از زمان کاربرد داشتند اما با هوشمند شدن، تبدیل به یک کالای چندکاره و لوکس شدند. به نظر می‌رسد که خودکارها هم با هوشمند شدن تبدیل به کالای تجملی خواهند شد. در نمایشگاه IFA 2016، شرکت آلمانی مون بلان (Montblanc) خودکار ویژه‌ی کاغذ افزوده و دفتر یادداشت جدید خود را در معرض دید عموم قرار داد.

درحالی که محصولات مشابه از شرکت‌های LiveScribe و Oree برای افراد علاقه‌مند به نوشتن یا طراحان خلاق طراحی شده، پر واضح است که مون بلان برای یادداشت برداری ساخته شده است. این مجموعه‌ی ۷۲۵ دلاری شامل نسخه‌ی اصلاح شده‌ی خودکار StarWalker مون بلان به اضافه‌ی یک دفتر یادداشت سیاه رنگ چرمی ساخت ایتالیا است که در شهر فلورنس ساخته شده است. با این مجموعه کاربران می‌توانند یادداشت‌های خود را به صورت دیجیتالی منتقل کنند. دفتر یادداشت و خودکار یاد شده برای دیجیتالی کردن دست‌خط کاربر مانند تبلت Wacom، از تشدید الکترومغناطیسی استفاده می‌کنند. این مجموعه‌ی تجملی قادر به ارائه‌ی شارژ ۸ ساعته بوده و در صورت عدم استفاده از گوشی هوشمند می‌تواند ۱۰۰ صفحه را در حافظه‌ی داخلی خود ذخیره کند. پس از بارگذاری (uploade) یادداشت‌ها در نرم‌افزار Montblanc Hub، می‌توانید یادداشت‌های خود را به اشتراک گذاشته یا هر طور که مایل باشید آن‌ها را ذخیره کنید. به ادعای شرکت مون بلان، این مجموعه به عنوان بهترین تشخیص دهنده‌ی دست‌خط در ۱۲ زبان قابل دسترس خواهد بود.

خودکار هوشمند Montblanc

قیمت این مجموعه‌ی ۷۲۵ دلاری، چهار و نیم برابر خودکار هوشمند LiveScribe است اما در مقایسه با خودکار ۱۰۸۵ دلاری استایلوس مون بلان که برای نوشتن بر روی تبلت کاربرد دارد، زیاد به نظر نمی‌رسد! این خودکار هوشمند همراه با ۳ جوهر یدکی و کابل شارژ USB عرضه خواهد شد که برای یک دستگاه لوکس کافی به نظر می‌رسد. فروش خودکار هوشمند یاد شده به عنوان یک آیتم انحصاری در فروشگاه Harrods لندن از انگلستان آغاز خواهد شد. از ماه مهر (اکتبر) هم در آمریکا، کانادا، سنگاپور، هنگ کنگ وکره عرضه شده و در ماه آبان (نوامبر) هم در کشورهای چین، ژاپن، تایوان، مکزیک و امارات متحده‌ی عربی در دسترس خواهد بود.

آیا حاضر به خرید خودکار هوشمند مانت‌بلانک هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش دیدگاه وب‌سایت به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات