فراخوانی گلکسی نوت 7 به دلیل مشکل باتری توسط سامسونگ رسما تایید شد

جمعه ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به تازگی اخباری مبنی بر انفجار برخی از گلکسی نوت 7 های سامسونگ در محافل خبری منتشر شده بود که باعث شد تا برخی از علاقمندان خرید این گوشی هوشمند در تصمیم خود برای خرید کمی دچار تردید شوند. حالا مقامات سامسونگ به طور رسمی فراخوانی گلکسی نوت ۷ را تایید کرده‌اند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سامسونگ از ۲۹ مرداد شروع به فروش گلکسی نوت ۷های خود در ۱۰ کشور جهان کرد. اما پس از یک سری اتفاقات که از انفجار این گوشی‌ها در هنگام شارژ شدن خبر می‌داد، سامسونگ حالا به طور رسمی اعلام کرد که به زودی فراخوانی برای این فبلت پرچمدار خود خواهد داد. 

بر طبق گزارشی که در Yonhap News‌ منتشر شده، مقامات رسمی سامسونگ تایید کرده‌اند که منبع این انفجارها در گلسی نوت ۷هایی که دچار نقص هستند، باتری فبلت است و سامسونگ نمی‌خواهد با نادیده گرفتن ایمنی مشتریان آن‌ها را نا امید کند. 

مهم‌ترین چیز ایمنی مشتریان ما است و ما نمی‌خواهیم که مشتریان وفادار خود را نا امید کنیم. 

سامسونگ در حال حاضر مشغول انجام تست‌هایی روی گلکسی نوت ۷ است و امیدوار است تا نتایج حاصل ار بررسی‌های به عمل آمده در مورد این انفجارها را طی روزهای آتی به سرعت اعلام کند. طبق اعلامیه سامسونگ، این شرکت در حال گفتگو با شرکای تجاری خود از جمله At&T و Verizon در رابطه با این موضوع است. 

محصولاتی که به باتری دارای نقص مجهز هستند کمتر از  ۰.۱ درصد از کل گوشی‌های فروخته شده را شامل می‌شوند. این مشکل به راحتی با تغییر باتری حل می‌شود. ما تمام مشتریان خود را در این مورد متقاعد خواهیم کرد.

از گفته‌های مقامات سامسونگ این طور بر می‌آید که این شرکت احتمالا تمام گلکسی نوت ۷ های عرضه شده در دنیا را فراخوانی خواهد کرد ولی واقعا هنوز معلوم نیست که آیا سامسونگ فقط گوشی‌های معیوب را فراخوانی خواهد کرد یا تمام گوشی‌های فروخته شده را.

سامسونگ در حال حاضر فروش گلکسی نوت ۷ های بیشتر را برای انجام آزمایشات کیفی به حالت تعلیق درآورده است. کارشناسان معتقدند هر چند که این فراخوانی امری ضروری برای محصولات دارای نقص محسوب می‌شود ولی سامسونگ از این فراخوانی برای ارتقای اعتبار خود در  بازار بهره خواهد برد. به محض دریافت اطلاعات بیشتر در مورد فراخوانی گلکسی نوت ۷  آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات