دوربین GH5 پاناسونیک با قابلیت فیلمبرداری 6K معرفی شد

دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷
مطالعه 3 دقیقه
پاناسونیک نسخه‌ی پیش‌نمایش پرچمدار خود را با قابلیت فیلم‌برداری خارق‌العاده‌ی 6K در Photokina 2016 به نمایش گذاشت.
تبلیغات

پیش از رویداد فتوکینا ۲۰۱۶ شایعات گسترده‌ای از معرفی پرچمدار پاناسونیک در این نمایشگاه به گوش می‌رسید. اما پاناسونیک نسخه‌ی نهایی این دوربین را معرفی نکرد و تنها به ارایه‌ی اطلاعاتی از آن بسنده کرد. همچنین نسخه‌ی اولیه‌ی این دوربین نیز در معرض نمایش عموم قرار گرفت که البته امکان کار با آن وجود ندارد.

پاناسونیک لومیکس GH5

با این حال مشخصات فنی ارایه شده از GH5 نشان از دوربینی توانمند دارد که همانند نسل‌های پیشین آن، تمرکز پاناسونیک در بخش قابلیت‌های فیلمبرداری آن را نشان می‌دهد. پرچمدار دوربین‌های عکاسی پاناسونیک توانایی ثبت کلیپ‌های ویدیویی با حداکثر رزولوشن 6K‌ را دارد. این دوربین همچنین توانایی فیلمبرداری با رزولوشن 4K در نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را نیز دارد. 

پاناسونیک لومیکس GH5

هنگام فیلمبرداری با GH5‌ در رزولوشن 6K امکان ثبت عکس‌هایی با رزولوشن ۱۸ مگاپیکسل را با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط ثبت دارد. با توانایی GH5 در فیلمبرداری 4K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه، کاربر امکان ثبت تصاویر با رزولوشن ۸ مگاپیکسل را با همین میزان از نرخ باورنکردنی را فراهم می‌کند. فیلم‌برداری 4K در این دوربین بدون برش است و از تمام ابعاد سنسور در فیلم‌برداری استفاده می‌شود.

پاناسونیک لومیکس GH5

علاوه بر قابلیت‌های ثبت تصاویر با نرخ بالا، پاناسونیک GH5 قابلیت فیلمبرداری با کیفیت ۱۰ بیت ۴:۲:۲ را نیز در اختیار دارد تا کاربران فیلمبرداری امکان ثبت کلیپ‌های بسیار باکیفیتی را داشته باشند. 

پاناسونیک لومیکس GH5

در کنار نمایش پرچمدار جدید دوربین‌های پاناسونیک، این شرکت به نمایش لنز‌های طراحی شده‌ی برند لایکا برای GH5 پرداخت. برخی از این لنز‌ها عبارتند از ۶۰-۱۲، ۱۸-۸ و ۲۰۰-۵۰ میلی‌متری.

پاناسونیک لومیکس GH5

نظر شما در باره‌ی این دوربین متفاوت از پاناسونیک چیست؟ 

در ادامه از شما دعوت میکنیم برای مشاهدهی مشخصات دوربینو لنز از بخش محصولات زومیت استفاده کنید؛ مجموعهی کاملی از دوربین‌‌ کانن، نیکون، سونی، پاناسونیک و دیگر برندهای معتبر در این بخش در برای مقایسه مشخصات و اطلاع از قیمت دوربین در اختیار شما قرار دارد

تمام مطالب مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی نمایشگاه فتوکینا ۲۰۱۶ مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات