همراه اول سرویس وای فای اول را راه اندازی کرد

دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
همراه اول به مناسبت عید غدیر خم، سرویس «وای‌فای اول» را راه اندازی کرد.
تبلیغات

همراه اول به مناسبت عید غدیرخم و به منظور خدمت‌رسانی به مشترکان خود از سرویس «وای‌فای اول» را راه اندازی کرد.

با استفاده از این سرویس تمام مشترکان همراه اول می‌توانند در اماکن عمومی به سادگی از اینترنت «وای‌فای اول» با سرعت ویژه استفاده کنند.

کاربران جهت اتصال به سرویس «وای‌فای اول» که اینترنتی با سرعت بسیار بالا است، فقط کافی لست مشترک همراه اول باشند.

از جمله مزایای «وای‌فای اول» تجربه استفاده از اینترنت با سرعت و کیفیت بسیار بالا در مکان‌های عمومی، اتصال آسان به اینترنت، حفظ باتری تلفن همراه به علت کم مصرف بودن وای‌فای در مقایسه با دیتای گوشی و مدیریت متمرکز مصرف در قالب بسته نوترینو عنوان شده است.

مشترکین برای استفاده از این سرویس می‌توانند، در مکان‌هایی که نشان «وای‌فای اول» را  مشاهده کردند، از اینترنت پر سرعت «وای‌فای اول» استفاده کرده و تنها کافی است وای‌فای گوشی خود را روشن کرده و به WiFi Aval متصل شوند.

در این سرویس مصرف اینترنت در قالب حساب نوترینوی مشترک انجام می شود. اگر مشترک بسته نوترینو داشته باشد، مصرف وی در قالب همان بسته انجام شده و در غیر این صورت مصرف مانند مصرف عادی اینترنت محاسبه می شود. به عبارت دیگر فارغ از اینکه کاربر از چه طریق به اینترنت متصل است، تنها یک حساب برای مدیریت آن دارد و آن حساب، نوترینوی مشترک است.

در ادامه همراه اول پیشنهاد کرده به دلیل سرعت ویژه «وای‌فای اول»، مشترکان حتما بسته نوترینو را فعال کنند تا مصرف در قالب بسته ها، مدیریت شده و باصرفه تر باشد.

همراه اولی ها برای مشاهده لیست کامل این نقاط که دارای نشان وای‌فای اول هستند، می توانند به بخش مربوطه در سایت همراه اول به نشانی http://mci.ir/WiFiaval  مراجعه کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات