هسل بلاد دوربین خارق‌العاده‌ ۷۵ مگاپیکسلی V1D را معرفی کرد

دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
هسل‌بلاد تولیدکننده‌ی دوربین‌های گران‌قیمتِ مدیوم فرمت دوربین مفهومی V1D را با سنسور ۷۵ مگاپیکسلی معرفی کرد.
تبلیغات

کمپانی Hasselblad که به ساخت دوربین‌های باکیفیت و گران قیمتِ Medium Format مشهور است یک دوربین مفهومی از سری افسانه‌ای V را به فتوکنیا ۲۰۱۶ آورده است. دوربین V1D به سنسور ۷۵ مگاپیکسلی مجهز شده است که به کاربر امکان سفارشی سازی ترکیب آن از طریق ماژول‌های جانبی را می‌دهد.

دوربین V1D به مناسبت ۷۵ سالگی کمپانی هسل‌بلاد عرضه می‌شود که قرار است گذشته و حال این کمپانی را منعکس کند. ظاهر و طراحی بدنه‌ی این دوربین شبیه به دیگر دوربین‌های سری V است اما طراحی پنل LCD و دکمه‌ی چرخنده تنظیمات تغییر کرده است. پنل LCD می‌تواند در قسمت بالای دوربین قرار بگیرد و علاوه بر آن یک نمایشگر ثانویه نیز در لبه‌ی بالای دوربین وجود دارد.

این دوربین یک گریپ جداگانه نیز دارد که در صورت تمایل می‌توانید آن را تهیه کنید تا دوربین بهتر در دست جای بگیرد. این گریپ شاتر مستقل نیز دارد.

دوربین V1D به همراه لنز 45 میلی‌متری با F3.5 به نمایش درآمده است. انتظار می‌رود لنزهای دوربین بدون آیینه‌ی X1D با آداپتور به این دوربین متصل شود. این دوربین قابلیت اتصال ماژول‌های مختلف در هر ۴ طرف را دارد تا امکان اتصال ماژول‌های مختلف برای ارتقاء یا افزایش کارایی دوربین وجود داشته باشد.

Hasselblad V1D

دوربین V1D هنوز در مرحله‌ی مفهومی است و قیمت و زمان عرضه‌ی آن مشخص نیست.

تمام مطالب مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی نمایشگاه فتوکینا ۲۰۱۶ مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات