پاناسونیک دوربین DMC-FZ2500 را با تمرکز بر روی فیلم‌برداری معرفی کرد

دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
مطالعه 7 دقیقه
پاناسونیک دوربین‌ DMC-FZ2500 را به لنز ، منظره‌یاب الکتریکی و فیلتر ND جدید مجهز کرده و در آن تمرکز ویژه‌ای بر ویدیو داشته است.
تبلیغات

پاناسونیک دوربین محبوب DMC-FZ1000 را قویا ارتقاء داده و در نمایشگاه فتوکینا ۲۰۱۶ رونمایی کرده است. دوربین‌های DMC-FZ2500/FZ2000 به همراه لنز ، منظره‌یاب الکتریکی و همچنین فیلتر ND جدید مجهز شده است و در آن تمرکز ویژه‌ای بر روی ضبط ویدیو شده است.

دوربین FZ25000 از سنسور یک اینچی ۲۰ مگاپیکسلی از نوع MOS بهره می‌برد و سیستم فوکوس خودکار شگفت‌انگیزی دارد. این دوربین حتی بعد از گرفتن عکس نیز امکان تعویض فوکوس بر روی بخش‌های مختلف تصویر را میسر می‌کند. علاوه بر این، پاناسونیک از سیستم دنبال‌کننده فوکوس نیز بهره می‌برد تا در صورت حرکت سوژه، همواره فوکوس بر روی آن بصورت صحیح و دقیق دنبال شود. 

این دوربین از اتصال وای-فای پشتیبانی می‌کند و امکان اتصال گوشی یا دیگر ابزارهای هوشمند به دوربین را میسر می‌کند تا به راحتی بتوانید تصاویر گرفته شده را به موبایل منتقل کرده و به اشتراک بگذارید.

از نظر طراحی، دوربین FZ2500 به دلیل ابعاد بزرگ‌ آن، عالی در دست جای می‌گیرد و عکاسی با آن را لذت بخش می‌کند. این دوربین به همراه لنز ۲۴-۴۸۰ میلی‌متر با F2.8-4.5 عرضه می‌شود که نسبت به لنز همراه FZ1000 کمی کندتر است. اما این لنز نسبت به لنز قبلی از طراحی کاملا جدیدی بهره می‌برد و با زوم کرد روی سوژه، ابعاد لنز تغییری نمی‌کند و همه چیز درون لنز اتفاق می‌افتد. بزرگنمایی با این لنز بسیار نرم و پیوسته است. پاناسونیک سیستم لرزش‌گیر چند محوره‌ی خود را در این دوربین نیز بکار گرفته است و علاوه بر آن فیلتر ND در مراحل،  -2EV, -4EV و -6EV را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

دوربین DMC-FZ2500 از پاناسونیک به نمایشگر ۳ اینچی از نوع LCD مجهز شده است. این نمایشگر لمسی است تا کنترل رابط کاربری، اعمال تنظیمات بر روی دوربین و همچنین حرکت کردن بین عکس‌های گرفته شده را ساده‌تر کند. منظره‌یاب الکتریکی این دوربین نیز از نوع OLED است.

Panasonic DMC-FZ2500

اما پاناسونیک در این دوربین تمرکز ویژه‌ای بر روی فیلم‌برداری داشته است. این دوربین از استاندارد DCI و رزولوشن 4K با نرخ ۳۰ فریم و ۲۴ فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند. در این حالت دوربین با نرخ ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه بر روی حافظه می‌نویسد. این دوربین در رزولوشن فول‌اچ‌دی با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و نرخ ۲۰۰ مگابیت بر ثانیه ضبط می‌کند. دوربین FZ2500 پاناسوینک قادر است فیلم برداری حرکت آهسته کند و فشرده‌سازی آن نیز 4:2:2 ده-بیت است. خروجی HDMI نیز قادر است تصویر را بصورت ۸ بیت خروجی دهد.

دوربین DMC-FZ2500 میکروفون و جک هدفون دارد تا کنترل صدا در زمان فیلم‌برداری نیز ساده‌تر شود.

مشخصات فنی کامل دوربین Lumix DMC-FZ2500 پاناسونیک:

مقایسه دوربین Lumix DMC-FZ2500 با FZ1000 و Sony RX10 II:

تمام مطالب مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی نمایشگاه فتوکینا ۲۰۱۶ مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات