ساخت جیپ 6 چرخ توسط شرکت چینی جی.پاتون

سه‌شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
خودروی ۶ چرخ توماهاک جی.پاتون تولید شد. این خودرو با استفاده از یک سوپرشارژر پیشرانه را تقویت کرده و قیمت پایین‌تری نسبت به خودروی ۶ چرخ مرسدس دارد.
تبلیغات

خودروی ۶ چرخ AMG G63 مرسدس بنز را به خاطر دارید؟ قطعا همینطور است، چون این خودرو واقعا محشر است! و همانطور که خودش بسیار عالی و به یاد ماندنی است قیمتش نیز بسیار گران است. اما احتمالا این بار ما چیزی کمی ارزان‌تر و نزدیک‌تر به بودجه مالی شما پیدا کرده‌ایم. این خودرو چیزی نیست جز توماهاک جی. پاتون که یک مدل جیپ رنگلر (Wrangler) شش چرخ بوده که یک شرکت چینی ساخته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با زومیت همراه شوید.

Tomahawk

ابن خودرو اخیرا در سال 2016 در نمایشگاه خودرو چنگدو (Chengdu) به نمایش گذاشته شد، بطوریکه سایت خبری خودروی چین (Car News China)  توانست به خودروی ۶ چرخ نزدیک شود و از آن گزارشی تهیه نماید. به نظر می‌رسید که ممکن است این پروژه ترکیبی مبهم باشد.

اصل اولیه در اینجا این است که  توماهاک جی. پانتون در ابتدا به عنوان یک جیپ رنگلر  ۴ چرخ شروع به کار کرد. همه چیزی در پشت ستون C کوچک شده و یک قسمت تخت حمل بار (TRUCK BED) با محور‌های اضافی جای گرفته است. همانطور که در عکس‌ها مشاهده می‌کنید قوس چرخ پشتی کمی عقب تر  است و آنها می‌گویند که گلگیر و چرخ های پشتی کمی عقب‌تر به نظر می‌رسند.

Tomahawk

جی.پاتون موتور را با اضافه کردن یک سوپرشارژر در زیر کاپوت تقویت کرده است. از نظر داخلی نیز از طرحی منحصر به فرد برای صندلی استفاده کرده که موجبات لذت و آرامش سرنشین را، که حالا بیشتر شبیه به یک فرمانروا است، فراهم آورده است. ما نیز مایل به دیدن این مدل از کمی نزدیک تر هستیم تا بتوانیم کیفیت ساخت آن را با چشمان خود دیده و تحسین کنیم. این ایده ی بسیار خوبی است هرچند به نظر می رسد اجرا و تحقق آن ممکن نباشد.

Tomahawk
Tomahawk
Tomahawk
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات