اپلیکیشن Magnifying Glass: بزرگنمایی چند برابر حالت عادی در اندروید - زوم اپ

دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Magnifying Glass اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید دوربین گوشی خود را به یک ذره بین دقیق با میزان زوم بسیار بالا تبدیل کنید.
تبلیغات

اپلیکیشن پیش‌فرض دوربین و حتی بیشتر برنامه‌های جانبی نیز که برای کار با دوربین موبایل ساخته و منتشر شده‌اند دارای یک استاندارد بخصوص در رابطه با میزان زوم تصاویر هستند به این معنا که متناسب با کیفیت و قدرت دوربین گوشی، یک میزان حداکثری برای زوم کردن وجود دارد. اپلیکیشن Magnifying Glass با ارتقا دادن این محدودیت به میزان چندین برابر حالت عادی، و ارائه‌ی ابزارهای جانبی کاربردی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید از موبایل خود به عنوان یک ذره بین هم استفاده کنید. در تست انجام شده توسط ما این برنامه قادر بود تا ۲ برابر بیشتر از میزانی که اپلیکیشن پیش فرض گوشی قادر به زوم کردن است تصاویر را بزرگنمایی کند. نکته‌ی جالب در این تست نیز عدم کاهش چشمگیر کیفیت بود به طوری که تقریبا می‌توان گفت کیفیت تصویر زوم شده در Magnifying Glass با وجود آنکه ۲ برابر حالت پیش فرض بود دست نخورده باقی مانده بود.

همانطور که گفته شد علاوه بر قابلیت زوم بسیار بالا، Magnifying Glass دارای ابزارک‌های مفیدی نیز است که وجود آن‌ها به ثبت تصویری حرفه‌ای‌تر کمک می‌کند. برای مثال توسط یکی از این ابزارک‌ها می‌توانید تصویر را برای مشاهده‌ی بهتر و دقیق‌تر متوقف کنید. اگر تجربه‌ی عکاسی داشته باشید حتما اطلاع دارید زمانی که روی یک سوژه زوم کرده‌اید یک لرزش کوچک دست شما برابر با چندین سانتی‌متر جا به جا شدن سوژه در تصویر خواهد بود که هرچه زوم انجام شده بیشتر باشد این موضوع نیز بیشتر به چشم خواهد آمد. در Magnifying Glass نیز برای جلوگیری از تاثیرات منفی لرزش دست در تصویر خروجی می‌توانید به محض آنکه روی سوژه‌ی مورد نظر زوم کردید تصویر را متوقف کنید تا با دقت بیشتری به مشاهده‌ی آن بپردازید. تغییر فوکوس برای مشاهده‌ی دقیق‌تر سوژه، فلش داخلی برای محیط‌های تاریک و Invert کردن رنگ سیاه و سفید در دوربین از دیگر امکاناتی هستند که در این برنامه به آن دسترسی خواهید داشت.

نکات مثبت

  • امکان بزرگنمایی بسیار بالا
  • کیفیت قابل قبول در زوم حداکثری
  • رایگان بودن امکانات برنامه

نکات منفی

  • رابط کاربری نه چندان جالب

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات