شیائومی دعوتنامه مراسم رونمایی از Mi 5s برای ۶ مهر را ارسال کرد

دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی دعوتنامه مراسم رونمایی از گوشی هوشمند Mi 5s را برای ۲۷ سپتامبر یا ۶ مهرماه ارسال کرد.
تبلیغات

شیائومی در نظر دارد نسخه‌ی بهبود یافته‌ای از Mi 5 را رونمایی کند. این کمپانی چینی نسخه‌ی قوی‌تری از تلفن هوشمند پرچمدار خود را با نام Mi 5s در جریان مراسمی که ۶ مهر یا ۲۷ سپتامبر برگزار می‌شود، رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود در این گوشی هوشمند شاهد استفاده از اولین سنسور اثر انگشت مجهز به فناوری اولترا سونیک یا مافوق صوت باشیم که توسط کوالکام توسعه یافته است. به این ترتیب سنسور اثر انگشت شیائومی زیر نمایشگر قرار خواهد گرفت.

مشخصات فنی احتمالی این گوشی هوشمند شامل یک نمایشگر ۵.۱۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ با بهره‌گیری از چهار هسته‌ی پردازشی ۲.۴ گیگاهرتزی و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ خواهد بود. گمانه‌ها حکایت از این دارد که شیائومی نسل جدید گوشی هوشمند خود را در سه نسخه راهی بازار خواهد کرد. یک نسخه مجهز به حافظه‌ی رم سه گیگابایتی LPDDR4 با حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی، نسخه‌ی دوم با حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی LPDDR4 و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و نسخه‌ی سوم با حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی در کنار حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی خواهد بود.

دوربین ۱۶ مگاپیکسلی تعبیه شده در پشت این گوشی هوشمند از وجود لرزشگیر اپتیکال چهار بعدی بهره می‌برد. همچنین دیافراگم لنز به کار رفته F/1.8 است. شیائومی یک باتری ۳٫۴۹۰ میلی آمپر ساعتی را نیز در Mi 5s به کار گرفته که می‌توان آن را با استفاده از فناوری Quick Charge 3.0 با سرعت بالا شارژ کرد. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این محصول ارائه نشده، از این‌رو باید در انتظار مراسم رونمایی از mi 5s باشیم.

با توجه به زمان یک هفته‌ای باقی مانده به رونمایی از این محصول، انتظار می‌رود در روزهای آینده شاهد انتشار اخبار و شایعات متعددی به همراه تصاویر فاش شده از این محصول باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات