گوشی پایین رده SM-G5510 سامسونگ در TENAA رویت شد

دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هوشمند پایین‌رده‌ی دیگری از سامسونگ با شناسه‌ی SM-5510 در TENAA رویت شد.
تبلیغات

پیش از این گوشی‌هوشمند SM-5510 سامسونگ تاییدیه FCC را در آمریکا به دست آورده و اخیرا نیز در وب‌سایت واردات/صادرات هند که Zauba نام دارد دیده شده و برخی مشخصات فنی این محصول هم توسط بنچمارک GfxBench اعلام شده است. امروز نیز این محصول توسط رگولاتوری چین (TENAA) تاییدیه دریافت کرده است. با توجه به مشخصات فنی گوشی هوشمند یاد شده انتظار داریم که این محصول در بخش گوشی‌های پایین‌رده قرار گیرد.

این دستگاه مجهز به یک نمایشگر ۵ اینچی از نوع TFT است که رزولوشن  ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. پردازنده‌ی گوشی مورد بحث، چهار هسته‌ای بوده و فرکانس کاری هر هسته‌ی آن نیز روی ۱.۴ گیگابایت تنظیم شده است. حافظه‌ی رم در نظر گرفته شده برای این محصول ۲ گیگابایت بوده و حافظه داخلی ذخیره‌سازی آن نیز ۱۶ گیگابایت است. اما در صورتی که بخواهید حافظه بیشتری را در اختیار داشته باشید می‌توانید با استفاده از یک کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی، فضای ذخیره‌سازی این گوشی هوشمند را تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر ارتقا دهید. باتری دستگاه مورد اشاره نیز ظرفیتی ۲۶۰۰ آمپر ساعتی دارد. دوربین پشتی SM-5510 سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی دارد و دوربین سلفی که در بخش جلویی این محصول قرار گرفته نیز ۵ مگاپیکسلی است.

این گوشی هوشمند فقط در رنگ طلایی عرضه خواهد شد و ضخامت آن هم ۸.۱ میلی‌متر است. وزن محصول یاد شده نیز ۱۴۳ گرم بوده و سیستم‌عامل پیش‌فرض آن، اندروید مارشمالو ۶.۰.۱ خواهد بود. با توجه به اینکه، SM-5510 تاییدیه‌های FCC و TENAA را دریافت کرده، انتظار می‌رود که سامسونگ به زودی آن را معرفی کند.

نظر شما در مورد این گوشی‌هوشمند چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات