بی ام و برنده‌ دو جایزه در نظرسنجی از خوانندگان مجله auto motor und sport شد

شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
BMW در نظرسنجی که توسط مجله‌ی معتبر و محبوب آلمانی Auto Motor und Sport با همکاری مجله‌ی CHIP برگزار شد، موفق به کسب دو جایزه‌ی بزرگ شد.
تبلیغات

طی نظرسنجی از خوانندگان مجلات آلمانی Auto Motor und Sport و CHIP درخصوص انتخاب بهترین خودروی دارای توانایی برقراری ارتباط در میان بیش از ۸۰ تکنولوژی در ۱۱ گروه، بی‌ام‌و سری ۷ در مقام اول قرار گرفت. همچنین بی‌ام‌و M2 عنوان بهترین طراحی جدید در سال ۲۰۱۶ را در گروه خودروهای کوچک از آن خود کرد.

بی‌ام‌و سری ۷ به‌طور چمشگیری توجه خوانندگان را به خود جلب کرد. این سری محبوب بی‌ام‌و از جمله اولین تولیداتی به شمار می‌آیند که با اتکا به تکنولوژی پارک خودکار هوشمند، اگر در مسیر مستقیم پارکینگ یا فضای پارک هم نباشند می‌توانند بدون حضور راننده به‌نحوی شایسته پارک شوند. این عملکرد بوسیله‌ی راننده که در خارج از خودرو قرار دارد فعال می‌شود و با استفاده از سوییچ دارای صفحه نمایش جدید بی‌ام‌و خودرو به صورت نیمه‌خودکار پارک می‌شود. این تنها یکی از ویژگی‌هایی است که خوانندگان را متقاعد کرده به این خودرو رأی بدهند.

بی ام و سری ۷

همچنین این خودرو مجهز به سرویس رانندگی هوشمند است و قابلیت‌های استثنایی برقراری ارتباط به‌صورت بصری را در خود جای داده است. این ویژگی‌ها شامل، نمایش اطلاعات ترافیکی به‌صورت لحظه‌ای، سرگرمی‌های آنلاین، توانایی برقراری ارتباط اورژانسی هوشمند با تشخیص شدت سانحه است. برای برقراری ارتباط با شبکه‌ی خطوط تلفن همراه در تمامی سرویس‌های رانندگی هوشمند بی‌ام‌و، از سیم‌کارت استفاده شده است.

بی ام و سری ۷

بی‌ام‌و M2 که از تاریخچه‌ی مسابقات اتومبیل‌رانی بی‌ام‌و الهام گرفته شده، از روبرو دارای نمای تهاجمی با پوشش فیبر کربن است و بخش انتهایی عریضی دارد که هر بیننده‌ای را مجذوب خودش می‌کند. در نظرسنجی مجله‌ی Auto Motor und Sport خوانندگان آن شاهدی بر این مدعا هستند، که چگونه این ظاهر توجه همگان را به خود جلب می‌کند. با کسب ۳۴.۳ درصد آراء بی‌ام‌و M2 کوپه عنوان بهترین طراحی جدید سال ۲۰۱۶ را در گروه خودروهای کوچک از آن خود کرد. حالا بی‌ام‌و می‌تواند کسب عناوین پی در پی بهترین‌های خود را جشن بگیرد زیرا پارسال هم در همین نظرسنجی بی‌ام‌و سری ۱ انتخاب گردید.

بی ام و M2

 ۱۸.۲۲۹ خواننده در این نظرسنجی که شانزدهمین بار برگزاری آن بود، شرکت کردند. ۱۱۵ خودروی معرفی شده در طول ۱۲ ماه اخیر در این نظرسنجی برای انتخاب در نظر گرفته شدند. تمامی مدل‌ها در ۱۰ گروه دسته‌بندی شدند و نظرسنجی از ۹ ژوئن الی ۲۴ جولای برگزار گردید. هر خواننده می‌توانست در هر گروه چهار رأی بدهد: دو رأی برای مدل‌هایی که از نظر ایشان طراحی‌های عالی داشتند و دو رأی برای مدل‌هایی که تنها راضی کننده بودند. در نهایت با بررسی نظرات برندگان انتخاب شدند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات