تماشا کنید: آیفون 7 زیر فشار دستگاه پرس هیدرولیک

دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به منظور تست استحکام بدنه‌ی آیفون 7، ویدیویی تهیه شده که متلاشی شدن آن با قرار‌گیری زیر فشار پرس هیدرولیک به نمایش در‌می‌آید.
تبلیغات

اخبار این چند روز به شکل قابل ملاحظه‌ای معطوف به آیفون ۷ و ویژگی‌های سخت‌ افزاری و فیزیکی آن شده است. روز گذشته ویدیویی در یوتیوب با موضوع iPhone ۷ در مواجه با اشیا تیز و شعله‌ی فندک به نمایش درآمد و امروز یکی از کانال‌های یوتیوب این بررسی‌ها را به سطح دیگری برده است.

کانال Hydraulic Press که کار خود را از سال ۲۰۱۵ و با تهیه ویدیو از خرد کردن اشیاء در یوتیوب شروع کرد، پس از مدت کوتاهی به محبوبیت رسید و فعالیت خود را به دلیل استقبال بیشمار کاربران از این دست ویدیو‌ها ادامه داد. روش کار این تیم فنلاندی نیز بدین گونه است که با قرار دادن وسایل مختلف زیر فشار پرس هیدرولیک، از پروسه‌ی انفجار و خردن شدن وسایل مختلف به صورت صحنه آهسته و از چند زاویه فیلم‌برداری می‌کنند.

حالا این تیم مجدداً دست به کار شده و پروسه‌ی خرد شدن آیفون ۷ را برای علاقمندان آماده کرده‌اند. در این فیلم آیفون تحت فشار ۴۰۰ تنی پرس هیدرولیک از قسمت صفحه‌ی نمایش متلاشی می‌شود و این انهدام تا له شدن ادامه پیدا می‌کند.

البته ممکن است برای بسیار از ما منهدم کردن یک وسیله‌ آن هم به این شیوه‌ی خشن آنچنان خوشایند نباشد اما با این حال اگر دوست دارید لحظات نابودی آیفون ۷ را طی چند ثانیه ببینید پیشنهاد می‌کنیم این ویدیو رو از دست ندهید:

720P

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات